sobota, 8 kwietnia 2017

Welcome to the post, where I'm trying to apologize you!



Nie było mnie tu naprawdę długo i zdaję sobie z tego sprawę. Nie mam żadnego dobrego wytłumaczenia. Zapewne i tak nikt teraz tego nie czyta, prawda? Może kiedyś ktoś znowu zacznie, przypominając sobie, że istniał taki maleńki, nic nie znaczący blog. Pisanie długich postów jest męczące i czasochłonne, a ja nie mam na to ani siły, ani czasu. Zwłaszcza pisanie postów, których nie chce się pisać... I to był mój błąd. Zmuszanie się do wstawiania tu czegokolwiek. Chcę zacząć na nowo pisać dla siebie, znajdywać w tym przyjemność. Kocham rysować, kocham fotografować i obrabiać zdjęcia. Nie, nie zawieszam bloga, choć pojawił się taki pomysł. Po prostu chcę pisać o czym chcę i kiedy chcę... Przepraszam, wiem, że to co tu piszę jest okropne. Postaram się przywrócić życie tej stronie! ^^ Postaram się ze wszystkich sił ^^ Jeśli są jakieś osoby, które to czytają - chcę tylko powiedzieć, że Wam dziękuję, bardzo Wam dziękuję ^^ Obecnie najwięcej dzieje się na moim Asku - www.ask.fm/NepetaLeijon5 (choć i tak praktycznie nic) i zapraszam Was tam. Może niedługo również na tym blogu będzie jakieś życie ^^

3 komentarze:

  1. Ojej, rozumiem Cię w 100% Ja też nie mam zbyt wiele czasu na posty, ale nie martw się, z czasem wena powróci
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś to rozumie i w ogóle pamięta o tym blogu ^^

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. ja już wogóle nie piszę, mam wiele innych spraw(takich jak reforma szkolna i czy będę wreszcie mogła się przepisać), ale mimo to wchodzę tu raz na pół roku.

    OdpowiedzUsuń