niedziela, 10 lipca 2016

,,Zmiany" brzmią głupio w tytule, więc załóżmy, że to po prostu post organizacyjny


 
Tutaj już tytułu nie mamy, więc mogę użyć słowa ,,zmiany". Tak, to po purrostu, znaczy, po prostu (od kiedy roleplayuję Nepetę, używam takich pun'ów automatycznie, wybaczcie) post o zmianach.
Zacznijmy od tego, że, nie oszukujmy się, kiedyś znacznie więcej osób tu zaglądało. Więcej komentarzy, więcej wyświetleń. Zmieniłam w tematyce bloga tak wiele, że już sama nie wiem, o czym w zasadzie piszę. Nie dziwię się, że większość osób, która wchodziła tu dla, np. zdjęć lalek, już tu nie wchodzi. Zorientowałam się, że przestałam pisać dla wielu osób, a przede wszystkim - dla siebie. Pisanie bloga przestało sprawiać mi przyjemność. Cieszyłam się widząc, że Wam, tym kilku osobom, którym tak dziękuję za to, że czytają mojego bloga, podobają się posty. Jednak samo ich pisanie stało się dla mnie bardziej męczące, niż dające satysfakcję. Od razu mówię - nie, nie zamykam ani nie zawieszam. Jak już zaczęłam, planuję zmiany. Jakie? Duże. Nie, a tak serio, to zamierzam zmienić wygląd bloga, tytuł, budowę wpisów... Wszystko. ,,Pokaż mi swoje lalki, a powiem Ci kim jesteś" nijak już tutaj nie pasuje, a na nagłówek i tło nie mogę patrzeć. Chcę też, żeby posty były krótsze i pojawiały się częściej. Nawet nie wiem od czego to wszystko zacząć... Cóż... Jakoś to będzie i mam nadzieję, że polubicie nadchodzące zmiany ^^

22 komentarze:

  1. Cóż, pozostaje mi życzyć Ci powodzenia i niecierpliwie czekać na nadchodzące zmiany ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę powodzenia, zmiany są potrzebne każdemu.
    Ale co zrobisz z lalkami? Czy jeszcze zobaczę je tutaj? "o"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^
      Ależ jeszcze je tu zobaczysz! Nie porzucam ich, a wręcz przeciwnie, chcę do nich wrócić, ale zająć się też innymi rzeczami :33

      Usuń
  3. Ahaa, to jest Furever. No to przecież ja ci Phemie polecałam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :o Nie pamiętam... No nieważne, ważne, że ryczę na Jej piosenkach :')

      Usuń
    2. Jak ci kiedyś robiłam listę piosenek z HS i było tam jej Ugly Story, wtedy ci pisałam.

      Usuń
  4. Gdzie będą moje długie posty... ;---;

    Powodzenia. Ja takie załamania miałam wiele razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie Twoje Anime High częściej *^*
      Dziękuję! Zmianę wyglądu mam już prawie za sobą, jak widać :D

      Usuń
  5. ...The Game.
    A teraz opowiedz mi o tym ktosiu z góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ,,The Game", bo wyślę do Ciebie Ziemniaka, żeby Cię porwał >:<
      No i teraz nie mogę udawać, że to wszystko jest tak dobrze przemyślane. Ten ktoś, jak już wiesz, powstał pod wpływem wkurzu i rysowania czegokolwiek. Nie wychodził mi nagłówek, więc postanowiłam po prostu narysować to, co najbardziej lubię rysować. I się zorientowałam, że najbardziej lubię rysować Equiusa i Nepetę. Więc wkurzyłam się bardziej i powstał ten pan. Ma elfie uszka, bo kawaii. Czerwone włosy, bo pasowały. Czarno-zielone oczka, bo tak wyszło. Niebieski blush, bo lubię w Equiusa. Czarną bluzkę, bo nie umiem w kolorowe. Takie backstory. I będzie maskotką bloga, chociaż nawet nie wiem, na czym to będzie polegać. I to miała być dziewczyna, ale coś nie wyszło. Plus nie mam jeszcze charakteru ani nic, więc muszę pomyśleć. Tak, wiem, że nie opowiedziałam o nim, tylko o jego powstawaniu. Ale nic nie mam. O.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ale Gamzee to... To Gamzee. A Eridan to zakompleksiona ryba.

      Usuń
    2. Fefuri to też ryba, to akurat nie ma nic do rzeczy.

      Usuń
    3. Eridan to taki stereotypowy emos trochu. Taki ,,jestem gorszy od wszystkich, forever alone, nikt mnie nie lubiii *ryczy w kącie*

      Usuń
  7. Zmiany sa czasem potrzebne wiec trzymam kciuki <3

    Ja tez mam okresy kiedy prawie wcale nie pisze na swoich blogach, nie odwiedzam blogosfery bo akurat albo cos tworze albo po prostu mam chwilowo dosc lalkowania czy wogole ogolnego lenia ;)

    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ^^
      Chyba wszyscy czasem potrzebują takiego odpoczynku, hehe c:
      Pozdrawiam!

      Usuń