sobota, 16 lipca 2016

Welcome to the Webstuck... No, wait, changes.

 
Ohayou!
 

Tak... Jak widać zmianę wyglądu mamy już prawie za sobą! Podoba Wam się? Macie jakieś uwagi, sugestie? ^^
Ale w zasadzie kim jest ten pan na nagłówku? Maskotką bloga. Nie mam pojęcia na czym to będzie polegać, ale na czymś na pewno będzie. Backstory jest takie, że miałam mnóóóstwo, naprawdę mnóstwo pomysłów na nagłówek. Po zrobieniu dwóch stwierdziłam, że w sumie żaden mi się nie podoba, ugh... Zaczęłam  zastanawiać się, co po prostu lubię rysować... Odpowiedź? Equius i Nepeta xD Ich raczej na nagłówku bym nie chciała, wolę coś własnego wymyślić xD Jestem mną, więc natychmiastowo się wkurzyłam i zaczęłam rysować byle co. I to byle co możecie podziwiać (hehe, jakby było co) na nagłówku. Elfie uszka, bo to kawaii. Czerwone włosy, bo pasują. Czarno-zielone oczka, w sumie nie wiem czemu. Niebieski blush, bo lubię rysować Equiusa. Czarna bluzka, bo nie umiem kolorowych. W ogóle miał być dziewczyną, ale coś nie wyszło. Jeśli chodzi o charakter, imię, itd., to nie mam kompletnie nic. Jak coś wymyślę, to od razu napiszę o tym na blogu~.
Z reszty zmian, to Trollian przerodził się w zwykły chat, wepchnęłam ,,mahou [...] power" gdzie się tylko da, edytowałam opis na moim profilu, dodałam nową ankietę i zakładkę, w zakładce z lalkami zostawiłam tylko Jenny, Chicken, Bill'a, Lou, Kruszynkę i Akemi, żeby nie było bałaganu, a przede wszystkim zmieniłam tytuł. Naprawdę nie wiem, skąd mi się wzięło ,,|Welcome to the|" :"33 W każdym razie, ogólnie blog podoba mi się znacznie bardziej, niż wcześniej! Już nie jest taki pastelowy, hehe.
Jeszcze chcę trochę popracować nad niektórymi rzeczami - postami i rolą maskotki... Reszta myślę, że jest już skończona ^^
 
 
 
Przechodzimy do czegoś nad czym na pewno się wszyscy zastanawiają! ,,Nonononoooo, Webstuck brzmi prawie jak Homestuck, co ona znowu fanowskiego wymyśliła z tego dziwactwa". W skrócie, dla osób, które znają HS - fanventure, dla osób, które nie znają - takie coś jak Homestuck, tyle, że fabuła i postacie wymyślone przez nas... Przez nas, bo tworzę to z Szyszkiem, Elkanem i Papayą, którym baaaardzo dziękuję za to, że zgodzili się pomóc! ♥ Sama bym na pewno nie dała rady! Hmmmm... Co w sumie mogę jeszcze o tym powiedzieć, żeby nie spoilerować... Dzieciaki z tej linii czasowej są naszymi kidsonami. Na razie możecie tam zobaczyć moją sonę ^^ I jestem świadoma, że większość z Was nie czytała Homestuck'a, ale mam nadzieję, że zainteresujecie się WS, przez co, kto wie, może nawet HS? No nic, zapraszam i mam nadzieję, że Wam się spodoba! ^^ <ZIEMNIAK>
 


3 komentarze: