sobota, 16 kwietnia 2016

Pyrkon 2016 - Homestuck. Dużo Homestuck'a.


 
Ohayou!
 
W tym roku też byłam na Pyrkonie ^^
Spotkałam się tam z Magdą/Szyszkiem, Mariką, Monią, Cysią oraz Papayą.


Magda i ja byłyśmy jednymi z kilku Max i Chloe z Life is Strange.
To niesamowite, ile tam było niebieskowłosych! Jedna z nich mówiła nam, że cały czas widzi gdzieś Chloe, a Magda była pierwszą Max, którą zobaczyła na Pyrkonie :')


Sytuacje z tegorocznego Pyrkonu  są mniej śmieszne,
niż z poprzednich konwentów, ale za to jest duuużo o cosplay'ach i Homestuck'u, o! xD

- Gdy byłyśmy na meet'cie Homestuck'a, w pewnym momencie przejeżdżał ambulans. Pomińmy to, że każde ,,HOOONK" jest mocno HSowe, to nie o to chodzi. Chodzi o żart jednego z Dave'ów, a mianowicie ,,przyjechali po naszego raka" ♥ Kocham żarty fandomu! ♥
 
- Przyznam, że jestem tak niesamowicie mądra, że aż się zgubiłam. Zaczęło się od tego, że postanowiłam kupić Fairy Tail i Log Horizon. Dziewczyny stwierdziły, że idą na ,,nasze" miejsce na ,,balkoniku", a ja do nich dojdę. Pokazały mi gdzie to jest, którędy dojść, ale nie uwzględniły tego, że jestem mną, więc Monia i tak musiała po mnie iść, bo dzwoniłam do Mariki, że się zgubiłam ;w;
 
- Free Huuuugs~! Nie, zaraz, ja nie miałam takiej tabliczki! Mimo to podeszły do mnie trzy osoby
i zapytały, czy je przytulę. Crush'e na Chloe? Jakiś challenge? W każdym razie, ciekawe przeżycie xD
 
- Wspomniany wcześniej meet HS. Zaczął się o 15:00, ale my w tym czasie poszłyśmy zjeść pizzę. O 15:10 Papaya stwierdziła, że jest za mało szara i poszła to poprawić. W końcu Szyszek, Papaya i ja (bo tylko my z naszego grona byłyśmy zainteresowane Homestuck'iem) poszłyśmy o 15:30 pod budynek/wieżę/coś innego nr 11. O nieeee, nie ma już ich. Poszłyśmy dalej, ale do naszej Kanayi podeszła Terezi i powiedziała, że ,,tam jest cała grupa". Okazało się, że byli z drugiej strony budynku. Oklaski dla nas! ::::::::)
 
- Na meet'cie były robione zdjęcia poszczególnych postaci. W pewnym momencie byli wołani rodzinami. To było piękne: ,,Rodzina Vantas! Rodzina Pyrope! I... Feferi." :') Niestety, była tylko jedna przedstawicielka rodziny Peixes :') Wiem, Szyszku, wiem, że chciałaś, żeby była tam Meenah. Ja też ;w;
 
- W trakcie meet'u stwierdziłyśmy z Madzią, że skoro zrobiłam sobie zdjęcia z kim chciałam, to zostawiamy Papayę i idziemy szukać na stoiskach rzeczy z HS. Potem postanowiłyśmy wrócić do Mariki, Moni i Cysi, więc poszłyśmy po Kanayę. Pierwsze co zobaczyłyśmy, to dwóch Dave'ów, Dirk'a i Terezi idących w ,,pociągu" xD
 
- Miszcz Drugiego Planu Dirk. Max, mój prywatny fotograf, robiła mi zdjęcie z Dave'em trzymającym Cala. Dirk zaszczycił mnie dołączeniem do zdjęcia z miną, której nawet nie umiem opisać x33 Wiem, ten punkt jest bezsensu.
 
- Mam zdjęcia z moimi dwoma crush'ami z Homestuck'a~ *^* Są tak bardzo podobne,
nawet cosplay'erzy ich cosplay'ujący. Co powiedziała mi Nepeta po przytuleniu mnie? ,,Jaka ty jesteś maluuutka~.". Co powiedział mi Gamzio, gdy zapytałam, czy mogę sobie zrobić z nim zdjęcie? ,,HONK''. Sober Gamzee tak bardzo *^*
 
- Muszę się pochwalić, że oprócz zdjęć z Kanayą, Feferi, Gamziem, Kurlozem, Nepetką, Dirkiem i Dave'em, mam też zdjęcie z Equiusem *-* Naprawdę nie wiem dlaczego, ale nie spodziewałam się cosplay'u tej postaci. Moja reakcja musiała brzmieć jakoś tak: ,,Awafhgsajdj, Equius, Equius, Equius~". Niesamowicie fangirlowałam :') Żeby nie było, nie mam na niego crush'a, ale ta postać jest genialna xD Właśnie, niech ktoś mnie przytuli, bo mało co się nie rozpłakałam, jak wczoraj doszłam do śmierci Equiusa i Nepety ;A;

- Żeby dać spokój cosplay'om, ale pozostać przy HS (wiem, że wszyscy wolą na odwrót, jeszcze tylko ten punkt~ ;w;) powiem, że Magda uciszała nas, jak Karkat Gamzia. ,,Shooosh pap" to oficjalnie najlepszy sposób na uciszenie xD
 
- Już zostawiam HS! xD Nawet sobie nie wyobrażacie reakcji Magdy i mojej na cosplay Ruby z RWBY trzymającej... Crescent Rose *0* To jest niesamowite, gdy ktoś zrobi wielką, mechaniczną kosę *0* Plus mina Mariki mówiąca ,,co wam?", gdy z Magdą trzymałyśmy się za ręce i piszczałyśmy xD I to nie na widok cosplay'u Ruby, a na widok jej broni xD
 
- Pochwalę się, że z Magdą i mną robiło sobie zdjęcie ok. dziesięć osób *chwalu, chwalu*  *^* Plus te osoby, które robiły zdjęcia bez pytania o zgodę. Argh, to było strasznie wkurzające, jak ktoś robił nam zdjęcie, a my się orientowałyśmy, gdy już zostałyśmy uwiecznione D:

- W kolejkonie oczywiście Marika postanowiła zaprezentować nam jakąś jedną dwunastą swojej k-pop'owej galerii zdjęć ;_; K-pop jest straszny ;_; Tak, tak, dziewczyny, wiem, że nakrzyczycie na mnie za złą nazwę, ale ja nie chcę urazić przypadkowo jakiejś fanki tego gatunku... To byłoby smutne ;w;
 
Przyznam, że tegoroczny Pyrkon podobał mi się znacznie bardziej, niż zeszłoroczny. Oczywiście w przyszłym roku też jadę! *^*

Chciałabym jeszcze tylko powiedzieć, że na blogu pojawił się Trollian (w formie zwykłego chat'u, więc oczywiście jest dla wszystkich, nie tylko fanów HS :33) oraz zakładka z postaciami, których cosplay chcę zrobić i tymi, których cosplay'e już zrobiłam :33

45 komentarzy:

  1. GEJPOP gejpop GEJPOP
    Myślę, że nadrobiłam juź za tą twoją "poprawną nazwę" xD
    Ja was shooshpapowałam? x3

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe znam HS , więc nie wiem co napisać ;--;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HS - największe fandomowe piekło ever :')
      Ale... Ale znowu możesz pisać komentarze! *000* Łuhuuu~ *000*

      Usuń
    2. No,nie myślałam, że się doda :D

      Usuń
  3. To uczucie gdy czytasz recenzje konwentu będąc tą Terezi co podeszła do was xD
    Pozdrowienia od Terezi co namówiła z grupą Equiusa by zrobił cosplay xD Za rok widzimy się jako god tier albo ancestorzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOG, socially awkward Max wita xD

      Usuń
    2. Ooo, to Ty! *0*
      Ten cosplay Equiusa sprawił, że dostałam ataku fangirla, możecie być z siebie dumni xD Ej, a tak serio, to całą grupę z tego meet'u podziwiam za te wszystkie cosplay'e, bo były serio świetne *^*
      Ooo, znowu będzie tyle postaci z HS w jednym miejscu, raaaj~ *0* Może sama spróbuję też zrobić jakiś cosplay z Homestuck'a :33

      Usuń
    3. Im więcej HS tym lepiej :D

      Prawie na każdym konwencie są :3

      Usuń
    4. HS nigdy za wiele *^* HS to cud! *^*
      W sumie to to jest niesamowite, jak, mimo wszystko, HS stało się rozpoznawalnym fandomem w Polsce :O I że w galerii zdjęć z Pyrkonu podkreślili, że były trolle z Homestuck'a... Łaaa~ *0*

      Usuń
    5. No ale 7 lat to jednak wystarczająco czasu, żeby cos stało się rozpoznawalne xD

      Usuń
    6. Shhhhh~, psujesz mi mą radość =w='

      Usuń
    7. Ludzie nie znoszą i kochają homestuck, oby fandom nie zginął przez koniec MS paint adwentures. On ma żyć wiecznie xD

      Usuń
    8. To najlepszy fandom ever, nie może zginąć >:O I będzie żył wiecznie! Jak ktoś będzie chciał odejść, to wciśniemy mu wiadro na głowę za karę *^*

      Usuń
    9. Nah, przed epilogiem nikt nie odejdzie. Akt 7 był takim zawodem, że nikt nie odpuści, zanim nie doataniemy odpowiedzi na cokolwiek xD

      Usuń
    10. Tylko nie wiadro ty zboczuchu xD

      Poza tym co z Gamzee, co z innymi których nie pokazali, nadal w tej lodówce siedzi?

      Usuń

    11. Ostatnio na komputerze w szkole znalazłam zdjęcia wiader... I co ja mam myśleć? ._. xD
      Właśnie! W zakończeniu powinien być Gamzio wypuszczony, a nie na wieki wieków zamknięty, powinny być jakieś shipy potwierdzone, a nie to, co dostaliśmy ._.

      Usuń
    12. Czyżby GamTav?( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    13. Niebezpieczny teren, Robbs nie lubi PBJ xD

      Usuń
    14. Awww~, Szyszku, pamiętasz jakie shipów nie lubię, awww~ <3 Ja bym się na Twoim miejscu pogubiła xD
      Niestety nie lubię ;w; Ale DaveKat~ *w*

      Usuń
    15. Ale, ale jak to? :o
      Smuteg :c

      DaveKat też shipuje xD
      Wymiencie swoje shipy :3

      Usuń
    16. Nie smutaj :c To dlatego, że ja jakoś nie przepadam za Tavrosem ;w; Albo dlatego, że nie chcę się z nim dzielić moim crush'em xDDD
      DaveKat, of course, martwa Vriska x Meenah (MeeSka, to tak pięknie brzmi <3), Rose x Kanaya... Lil' Cal x Faygo... To chyba tyle xD
      A Ty, czo shipujesz? ^^

      Usuń
    17. Davekat, Meenah x (Vriska), Dirkjake... Aradia x Happiness.
      To chyba te, do których jestem jakoś bardziej przywiązana c:

      Usuń
    18. Jak wspominałam, GameTav, DaveKat, Rose x Kanaya, Nepeta x Equius, Dirk x Jake, i za co mnie niekotrzy hejca ze tak powiem, Karkat x Terezi ^^

      Usuń
    19. Ja osobiście nie przepadam za Karezi, ale nie rozumiem hejcenia ludzi z takich powodów... Mocno Cię hejcą? :c

      Usuń
    20. Nie ma mocnych hejtow, w koncu ten fandom taki kochany <3
      Wszystkie hejty i tak wygladaja jako sprzeczki ktory paring lepszy xD

      Usuń
    21. Dlatego tak kochamy ten fandom xD Ale niestety znam malutko osób do niego należącego :c

      Usuń
    22. Na fb jest grupka homestuck na konwentach. A ja po pyrkonie wlasnie sporo osob poznalam z fandomu i caly czas zarazam tym rakiem <3
      Dzis kumplowi dalam filmik i wzial sie do czytania bo sie mega zaciekawil xD

      Usuń
    23. Ja niestety nie mam fb :c Chciałabym umieć skutecznie zarażać tym rakiem, ale jak komuś mówię o HS, to mi mówią, że nic nie ogarniają i że dziwne </3 :'33

      Usuń
    24. Spokojnie, to norma ze nie ogarniaja. Ja pokazalam filmik "don't read a webcomic called homestuck", i przez niego kolega sie zaciekawil i zaczal czytac.
      Ale tez uwaga, nie na wszystkich ludzi to zadziala bo w koncu homestuck to rak <3

      Usuń
    25. To lecę na yt, bo sama nie widziałam tego filmiku ;w; xD
      Najbardziej rakowy rak, dla uściślenia <3
      A mam takie pytanie, planujesz może być na Japaniconie? c:

      Usuń
    26. Hehe, a ja lowkey jestem na tej grupie, ale nikt o tym nie wie xD
      Oesu, Don't Watch an Anime Called Boku xDD

      Usuń
    27. Owszem, też będę na Japani, i wraz ze znajomymi też jako Homestuck ale w nieco innym wydaniu ;)

      Jeśli chodzi o anime z końcówką "no Pico" to uważam że jak na tego typu anime jest dość słabe a burze z tego za duże robią xD (tak, chyba mam za bardzo zryty mózg >:D)

      Usuń
    28. Ooo, to może uda nam się spotkać *0* Bo z Szyszkiem też będziemy i najprawdopodobniej też jako HS :33

      Łojej, czuję się głupio, bo ja nawet nwm, co znaczy ,,no Pico" ;w;

      Usuń
    29. Na pewno się spotkamy i znowu będzie grupka z HS xD

      To było nawiązanie do drugiego komentarza xD Nic nie tracisz jak nie znasz, boku no znaczy mój

      Usuń
    30. No bo BnP to był oryginalny "Don't Watch"... I nie, niczego nie tracisz zdecydowanie xD
      Bo to jest trochę taki noncon wersja anime, tylko że jest kilku małych chłopców ._.
      Po prostu BnP jest gówniane i tyle xD

      Usuń
    31. Z HS grupka musi być zawsze i wszędzie *^*
      Wiem, że to było do komenatrza Szyszka, tylko tak się zastanawiałam, o co kaman :'33
      ,,Po prostu BnP jest gówniane i tyle" - wróć do recenzowania anime na blogu, błagam >xDDD

      Usuń
    32. D--> Witaj Terezi (Alice) :D Za rok to będzie komplet Zahhaków. Horrus i Darkleer na pewno się pojawią. God Tiery na Japanicon planuję. Ale kto wie... Może na Pyrkonie też znajdę chwilę czasu żeby założyć te skrzydełka.

      Usuń
    33. Kto by nie chciał być motylkiem >:]

      Usuń
  4. Ach konwenty..! Kocham ♥ Fajnie, ze dobrze bawiłaś się na Pyrkonie, może i ja wybiorę się w przyszłym roku ^w^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, to naprawdę świetny konwent :33
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ale Ci zazdroszczę Pyrkonu, to moje konwentowe marzenie ;ww; Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi się na niego pojechać. Nie mniej jednak uśmiechnęłam się czytając Twoją recenzję! Cieszy mnie fakt, że tak super przeżyłaś ten konwent :'D
    Homestuck.. O kurcze,przyjaciel kiedyś chciał mnie w to wciągnąć i w sumie bardzo mi się to spodobało, tylko później jakoś zanikła u mnie ta chęć.. TEGO JEST ZBYT DUŻO I ZBYT SKOMPLIKOWANE XDD
    No cóż ja jestem kpoperką i nie obraziłabym się za nazwanie tego gatunku muzyki "gejpopem" gdyż do wielu spraw mam dystans i no.. Tak szczerze powiedziawszy to naprawdę jest gejpop, istna kopalnia yaoi polecam XDD Ale nie wszystkie osoby traktują to tak luźno jak ja, so :') Ah i kpop nie jest straszny, no może troszkę XDDDD
    Super post, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda Ci się pojechać :33
      Ooo~, a na czym skończyłaś czytanie? Co do ilości, to w sumie od 5 aktu bardzo szybko się czyta, a to, że skomplikowane... Tego pewnoe nawet autor nie ogarnia XDDD
      Fajnie, że są osoby, które mają dystans do swoich zainteresowań c: To chyba coraz rzadsze... Gdybym napisała ,,gejpop", to pewnie rzuciłyby się na mnie fangirle :')
      Jak Marika opowiada i pokazuje zdjęcia, to jest strasznie straszny XDD
      Awww~, arigatou, bardzo się cieszę, że post Ci się spodobał :33 Pozdrawiam!

      Usuń
  6. D--> Naprawdę miło jest usłyszeć od kogoś że jest się genialną postacią. To... bardzo... miłe. Fiddlesti%! Wzruszyłem się. Przepraszam. No i cieszę się że lubisz minie tak bardzo że się prawie popłakałaś przy scenie mojej śmierci... Gdybym miał jakikolwiek wpływ na fabułę to rozwaliłbym Gamowi czaszkę. No ale wszyscy wiemy jak skończyłem. Bądź przeklęty Hussie! Na kolejnym Pyrkonie czeka nas plaga Makarów. Fiddlesti%! Mam nadzieję że ich nie spotkam. Mam szczerą nadzieję że będziesz na kolejnym Pyrkonie to strzele sobie z tobą STRONG selfie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, czekaj, daj mi się ogarnąć i przestać fangirlować na ten komentarz... Nie, dobra, nie mogę~ *umiera od fangirlowania*
      Przeżywałam tą śmierć przez dwa tygodnie ;w; I chyba nadal się do końca z nią nie pogodziłam ;w;
      Plaga Makarów, powiadasz? To zapowiada się ciekawie :o)
      Będę i na selfie zawsze jestem chętna, a tym bardziej na STRONG selfie *^* I będę też na Japaniconie, w cosplayu Equiusa :33

      Usuń