czwartek, 10 grudnia 2015

Urodziny bloga, yay ^^

Ohayou ;3
 
8 grudnia były 3. urodziny tego bloga! ^^
Jednak zanim do tego przejdę, chciałabym pokazać Wam nowe oczka Akemi ^^

Sumimasen, za jakość, ale robiłam to zdjęcie telefonem, a do tego przy sztucznym świetle ^^'''

 
                                       Sądzę, że teraz już mogę przejść do tematu posta ^^''
 
STO LAT, BLOGU! :3
 
Gif pochodzi z tej strony.
Nieważne, że napis ,,Happy Birthday Alois" raczej tutaj nie pasuje,
nie mogłam znaleźć ładniejszego gifa x3
 
Zacznę od tego, że gdy zakładałam bloga nie miałam pojęcia, jak bardzo
to wpłynie na moje życie. Gdyby nie ta decyzja, pewnie byłabym typową dziewczyną
bez konkretnych zainteresowań. Być może uważałabym ludzi takich jak obecna ja,
za wariatów i dziwaków. A jak jest, dzięki blogowi? Kocham moje lalki. Kocham oglądać anime. Kocham czytać mangi. Kocham pisać mojego bloga. Kocham czytać Wasze blogi.
To wszystko wpłynęło również na mój gust muzyczny.  Obecnie nie mogę uwierzyć, że kiedyś lubiłam najzwyklejszy pop XD Pisząc tego posta słucham ,,Burial applicant" the gazettE.
Gdy piosenka się kończy, włączam ją jeszcze raz, i jeszcze, i jeszcze, i jeszcze ...
Słuchając jej czuję się jakbym mogła zrobić wszystko, jakby ta muzyka była jakąś życiodajną siłą.
To ... Kto idzie ze mną robić co chce słuchając Gazetto? :3
Stop! Robotica, rozpisałać się bez sensu na jeden, nijak nieistotny w tym poście, temat!
Chodzi mi o to, że jedna decyzja może wpłynąć na całe życie. Gdyby nie blog, nie poznałabym również wielu naprawdę wspaniałych osób.
Chcę Wam wszystkim bardzo, bardzo, baaaaaardzo podziękować za to, że po prostu jesteście. Dziękuję ♥
 
Nie będę Was dłużej męczyć i po prostu przejdę do ogólnego podsumowania ^^''
 
Liczba postów (łącznie z tym): 230
Liczba wyświetleń: 24543
Liczba komentarzy (łącznie z moimi): 827
Liczba obserwatorów: 37
 
Zastanawiam się, czy nie zorganizować jakiegoś konkursu lub candy z okazji urodzin bloga.
A może wolelibyście coś jeszcze innego? :3 
 
Byłoby miło, gdyby wszystkie osoby, które dotrwały do końca tego krótkiego,
ale nudnego posta, napisały komentarz - jakikolwiek. Tak, anonimy też!
Jakiś czas temu przywróciłam opcję komentowania anonimowo
i mam nadzieję, że spam nie będzie pojawiać się już tak często, hah ...
Chciałabym zobaczyć ile Was tu jest =^^=

17 komentarzy:

  1. Jakikolwiek komentarz, prosz bardzo xD
    Nieee, nie mogę w drugim poście pod rząd tego zrobić.
    Konkurs byłby fajniutki, lubię konkursy x3
    A oczy są supi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczy są sugoii, najlepsze w nich jest to, że... świecą w ciemnosci! *^*
      A co do konkursu, to najprawdopodobniej jakiś zrobię ^^

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Co raz piękniejsze są te Twoje komentarze... Takie poetyckie.... x3

      Usuń
  3. Wszystkiego naj z okazji urodzin bloga :)

    Sliczne te nowe oczka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Oczka są jeszcze piękniejsze na żywo *\(^o^)/*

      Usuń
  4. Zrób konkurs, ale taki nie tylko z Pullipami... bo nie mam =)
    Sto lat, sto lat! Niech żyje, żyje nam! Sto lat, sto lat! Niech żyje, żyje nam! A kto? BLOG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że zrobię dwa konkursy - jeden dla lalkowiczów, a drugi dla otaku =^^=
      Hihi, dziękuję *kroi niewidzialny tort, rozdaje po kawałku każdemu czytelnikowi* :3

      Usuń
    2. A może być dla lalkowiczów z monsterkami?

      Usuń
    3. Pewnie, konkurs będzie dla wszystkich lalkowiczów ;3

      Usuń
  5. ale ten czas szybko zleciał, co?
    czyli kolejnych roczków z lalkami!!!

    świecące kocie oczyska w ciemnościach -
    to najbardziej chciałabym zobaczyć !!!

    ciemne tło z nachodzącymi na siebie ledwo
    żywymi liśćmi - niby z ryżowego papieru -
    baaardzo w moim guście, baaardzo... :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście bardzo szybko zleciał ^^'
      Postaram się kiedyś zrobić takie zdjęcia ;3

      Usuń
  6. Po pierwsze to najlepszego dla bloga! I wszystkiego dobrego dla autorki, obyś wytrwała z nami jak najgorzej, ale z tego, co widzę zapał do blogowania nadal jest, więc nie musimy się martwić, ze nagle nas opuścisz. Kolejnych latek życzę! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, miło mi się zrobiło ^^ Arigatou!
      Zapał do blogowania jak najbardziej jest, postaram się jak najdłużej pisać mojego bloga i czytać Wasze :3

      Usuń
  7. Spóźnione wszystkiego najlepszego! ^-^
    Te oczka są takie kawaii *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigatō~ ^^
      Czy to lalkowe, czy prawdziwe, czy jeszcze jakieś inne, kocie oczka (prawie) zawsze są kawaii (#przemyśleniaRobotici) *^*

      Usuń