niedziela, 3 maja 2015

Post XXL

UWAGA, NIESAMOWICIE DŁUGI POST, JAK NA MNIE!
Ohayou ;3
 
Jak sam tytuł wskazuje, ten post będzie napraaaaaawdę długi.
Będzie mieć 6 punktów (nie licząc ,,wstępu" (w nim Robotica znowu
przynudza o mangach, które czytała i anime, które widziała)) ;)
Nie przedłużając, przechodzę do ,,wstępu".
Ach, i sumimasen, że jest dzisiaj,
a nie w piątek, ale miałam problemy z komputerem ;/
 
W sumie, jeśli nie brać pod uwagę mangi,
która była pierwowzorem dla anime,
które oglądam od dawna, to nie zaczęłam
czytać żadnej nowej serii.
Co rzecz jasna nie oznacza, że nie przeczytałam
żadnej mangi!
Ekhm, zaczynam od 3 tomu ,,Doll Song".
 
Zdjęcie ze strony wydawnictwa Yumegari
Opis z okładki:
Shin-woo i jego ukochana Woo-hee postanawiają razem uciec, jednak Nah-ri rusza za nimi w pościg. Tymczasem Mi-ho, z nadzieją na zdjęcie wieloletniej klątwy, próbuje wszelkimi sposobami zwrócić na siebie uwagę Ki-hyuna. Okazuje się, że śmiertelnicy uwikłani w rozgrywki istot nadprzyrodzonych nie mają wielkich szans na przeżycie. Czy miłość to rzeczywiście tak zabawna sprawa, jak chciałaby tego Mi-ho?
 
Ten tom był naprawdę ciekawy, ale jednak chciałabym, żeby Nah-ri  
stała się choć trochę ważniejsza w całej tej historii ;/
A z plusów, to przestraszona Woo-hee wygląda tak kawaii
w wersji chibi :3 
 
Kolejny jest 3 tom ,,Silver Spoon"!
 
Zdjęcie ze strony sklepu Waneko.
Opis ze strony Waneko:
Hachiken spędza ferie pracując na gospodarstwie u państwa Mikage, gdzie każdy dzień jest pełen łez, potu i ciężkiej pracy, nie to co podczas ferii spędzonych w mieście. Po skończonej pracy wraca do internatu, gdzie czekają już na niego wszyscy jego przyjaciele. A lato trwa dalej...
 
Szczerze? Mimo, że czytałam tylko 3 tomy
i tak uważam, że ,,Silver Spoon" jest najśmieszniejszą mangą, jaką
czytałam ^^
Przy akcji z wypowiedzią Hachiken'a o świniach
myślałam, że popłaczę się ze śmiechu X3
 
Przechodzimy do 2 tomu ,,Kuroshitsuji".
 
Zdjęcie ze strony sklepu Waneko.
Opis ze strony sklepu Waneko:
Drugi tom przygód Sebastiana, który nie jest tylko kamerdynerem i jego pana, który nie jest tylko zwykłym rozpieszczonym dzieckiem. Tym razem muszą zmierzyć się z depresją demona, na która lekarstwem są jedynie... kocie łapki, oraz serią tajemniczych morderstw popełnianych w krwawym stylu.
 
Opis z okładki:
Kalendarz wyższych sfer zaczyna świecić pustkami,
a sezon chyli ku końcowi,
gdy Londyn nagle ogarnia fala strachu.
Nieznany osobnik wziął sobie na cel kobiety
i zaczął barwić miasto czerwienią...
ich krwi!
Gdy pseudonim ,,Kuba Rozpruwacz"
zaczyna gościć na językach wszystkich londyńczyków,
królowa decyduje się wezwać młodego hrabiego
Phantomhive do Londynu.
Ciel przybywa ze swoim niezastąpionym kamerdynerem
Sebastianem, gotowym w każdej chwili zaparzyć herbatę,
wypolerować srebra oraz...
wytropić seryjnego mordercę!
 
 Jeśli chodzi o ten tom powiem jedno...
Yay! Grell! Yay! Grell! Yay! Grell!
Yay! Grell! Yay! Grell! XDDD
 
Zaczęłam też czytać ,,Czarodziejkę z Księżyca",
ale nawet jednego tomu nie skończyłam,
więc pewnie pojawi się dopiero w kolejnym
poście ;3
 
I tak zakończę ten ,,wstęp''.
 
PUNKT 1
PYRKON
 
Jak słyszy... ech, czytacie, byłam na Pyrkonie ze [Smiling Puppeteer]
i było naprawdę super :3
Tyle stoisk i cospleyer'ów... Raaaaaj!
Cosplay'e były genialneeee *0* (Były nawet dwie Alice z AMR!)
To znaczy nie mogę tego powiedzieć o wszystkich...
Facet w kostiumie Sailorki... Brrrrrr...
No nieważne, ogólnie było świetnie :3
Niestety, nie wstawię zdjęć, prawie na każdym
dokładnie widać czyjąś twarz (wrrrr, ludzie włażący w kadr >////<).
 
PUNKT 2
MAŁA PRZEMIANA JENNY
Jenny ma nowego wiga (bjdoll.pl)
i nowe chipy (by Makarrena) :3
Na 99% nie będę już nic w niej zmieniać ^ ^




 


 
 
PUNKT 3
ACTION FIGUART SAILOR MERCURY
 
O tej figurce marzyłam przez półtora roku,
a dopiero teraz ją kupiłam O.o
Tia, nie ma to jak wszystko odkładać XP
Nie będę jej opisywać, bo jak widać po ostatnim poście, nie jestem w tym najlepsza...
 
 
No, chcesz się bić? Chcesz? Chcesz?
Nya. Nya X3
Nie rób mi zdjęć!
 
Puszczaj! Merkury cię ukaże za porwanie mnie :<

 
 
PUNKT 4
FIGMA SNOW MIKU 2015
 
Ehhh, po prostu musiałam,
MUSIAŁAM ją mieć...
To chyba najbardziej kawaii (nie ma to jak nadużywać tego słowa...) wersja Miku,
jaką widziałam X3
Na zdjęciach nie ma kokardki pod szyją,
a Yukin nie trzyma kwiatka,
dlatego że... cóż,
powiedzmy, że po figurce od GSC
spodziewałam się większej wytrzymałości (czyt. odpadły
mi praktycznie po jednym dotknięciu) '-.-

Snow Miku...
Yukin...
 
Miku in Vocalland :3
 
 

 
Don't jump! XD

Porównanie :3
 
PUNKT 5
YOMI 
 
Nie planowałam  jej tu pokazywać,
ale skoro już jesteśmy w temacie figurek...
Zrobiłam ją, kiedy byłam u przyjaciółki
(tak, tej samej, która pożycza mi Silver Spoon
i poleciła mi Kuroko...). 
Jest to Yomi z Hana Aiko
(od razu mówię - będzie dopiero w drugim tomie) ;3
 
Takie brzydkieee >.<
PUNKT 6
ANIME HIGH - WSTĘP
 
Taak, kiedyś coś o Robotice pisałam,
ale mi nie wyszło XD
A to spodobało się już trzem osobom, (tak ,,dużo" :P),
więc, no, ten, no...
Ach, i te osoby proszę o nie spoilerowanie >////<
 
- Spodoba ci się w nowej szkole, nie ma czego się bać! - powiedział mój tata. 
- Poza tym może spotkasz córkę Sebcia! - zaczął się ekscytować mój... emmmm... drugi tata. Może najpierw powinnam się przedstawić. Nazywam się Robotica Freaky-Suttcliff. Jestem adoptowana, ale w zasadzie, to nie pamiętam moich prawdziwych rodziców. Wiem tyle, że moja matka oddała mnie, gdy dowiedziała się, że jej mąż, mój ojciec, jest shinigami. Obecnie rodziną dla mnie są... ehhh, to trochę krępujące, ale dwaj faceci! Jeden robot - Robb Freaky, drugi shinigami - Grell Suttcilff. W każdym razie, rok temu poszłam do Monster High, szkoły dla upiorów. Ledwo co zdążyłam przywyknąć, to już muszę iść do jakiegoś bezsensownego Anime High! Kończąc moją wypowiedź samej do siebie...
- Mimo, że jestem twoim mężem, ty nadal kochasz tego, jak ty go określasz, ,,Sebcia"! - przerwał mi tata. 
- Ejjjj, ja tu monolog prowadzę, nie widać?!
- Wybacz skarbie, ale ten tutaj pan nie rozumie, że kocham tylko jego, ale pociąg odczuwam do wielu mężczyzn! - powiedział Grell. 
- Masz rację, pozwól, że wymienię wszystkich: Sebastian, William, Ronald, Claud, Undertaker...
- Pominąłeś Pluta...
- Nie gadaj, nawet pies ci się podoba?!
- Wyobraź sobie, że potrafi z kundla zamienić się w niezłe ciasteczko!- krzyknął, po czym machnął swoimi czerwonymi włosami. Jedyna rzecz, która mi się podoba w zmianie szkoły to to, że jest w innym mieście i będę mieszkać w internacie. Chyba pójdę spakować walizkę...

16 komentarzy:

  1. Pulipanna wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PINKI PAAAJ~
    Jak mogłaś napisać o Salorku, a zapomnieć o Pinkie Pie? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałaś przywołać to wspomnienie?!
      Wiem, tematem następnego posta będą opisy tragicznych cosplay'i, m.in.
      Pinkie Pie i nasz ,,ulubiony" cosplay z jakże ,,wspaniałą" peruką XD

      Usuń
    2. Oo, o tym zapomniałam xD I tak dumnie chodziła w tym wigu x'D
      A jeszcze był ten koleś w spódniczce wróżki, pamiętaj :')

      Usuń
    3. Taaak, i ta dziewczyna z ,,przepięknym" pomarańczowym wig'u XD

      Usuń
    4. Za rok jadę na pyrkon. Nie ma bata żeby ktoś mnie zatrzymał XD

      Usuń
  3. Te chipy zdecydowanie dodały "charakterku" :D Jenny wygląda świetnie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, te chipy są takie naturalne *0*

      Usuń
    2. A heterochromia staje się chyba coraz bardziej modna :D

      Usuń
  4. Oooo jakie piekne figurki!!! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny nowy wig! <3 Mała wygląda w nim cudownie!
    Oj, też byłam na Pyrkonie, szkoda ze się wcześniej nie zgadałyśmy! >.< Zazdroszczę snow miku, ja niestety musiałam się powstrzymać od zakupów i skończyłam jedynie z dwoma tomami Tytanów. xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wig! <3 Jenny wygląda w nim genialnie *__*

    OdpowiedzUsuń