niedziela, 31 maja 2015

Jenny in Flowerland

Ohayou ;3
Wreszcie zaczęłam pisać posty systematycznie, yay =^w^=
Co za tym idzie, będą znacznie krótsze, ale za to będą się
pojawiać częściej.
Tylko sześć postów na pięć miesięcy?!
Tak nie może być!
 
Nie przeczytałam żadnej mangi, nie obejrzałam żadnego anime ...
Za to przerwałam oglądanie Kuroko no Basuke.
To naprawdę dobre anime,
ale dla mnie zwyczajnie nudne ...
W końcu nie ma sensu męczyć się
byleby obejrzeć, co nie? '^ ^
 
Hehehe, mang nie przeczytałam,
ale o innych komiksach nic nie mówiłam B-)
Mysia Straż jest naprawdę fajna,
ale ja jednak wolę wydać 20 zł
na mangę, którą będę czytać dosyć długo,
niż dwa razy tyle na inny komiks,
który przeczytam w 10 min ....
 
Przejdę do sesji.
Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że ostatnio
Jenny miała swoją sesję ...
Tych zdjęć można do tego nie liczyć,
to raczej taka mini - sesja X3
 
 
 
 

 

 
 
 


12 komentarzy:

  1. Mi o ile pierwsza seria Kuroko bardzo się podobała, o tyle z każdą kolejną tytuł ten zaczynał mnie coraz bardziej nudzić. T.T Niektóre mecze mi się podobają, momentami jest nawet nieźle, ale jak na sportówkę, które zazwyczaj uwielbiam to jakoś tak się nie wciągnęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, czasami jest naprawdę ciekawie, a po chwili masz ochotę wyłączyć komputer X3

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę, że wrócisz do lalkowania :) Bardzo klimatyczna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę wyszła klimatyczna? Bardzo się cieszę, robiłam je bez żadnego planu, więc zwyczajnie się nie spodziewałam, że przeczytam pod tym postem taki komentarz
      =^ ^=

      Usuń
  3. Urocza :)
    Tak ręcznie szyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekhm... Ty nie piszesz systematycznie Robotica!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhm... Wyobraź sobie, że może ja mam też inne sprawy oprócz bloga i nie zawsze mogę napisać -.-'

      Usuń
  5. Przesliczne zdjecia!!! Szczegolnie te z dmuchawcem bardzo mi sie podobaja :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Ja też lubię zdjęcia z dmuchawcem :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ładne te zdjęcia :) Jenny jest dosyć charakterystyczna, taka mroczna :) Tylko wig jej mocno oczki zasłania, to tak specjalnie? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, dopiero potem to zauważyłam
      i teraz Jenny ma podciętą grzywkę ;3

      Usuń