piątek, 13 lutego 2015

Przed Wami Akemi!

 
Ohayo ;3
 
Od jakiegoś czasu jest u mnie oczekiwana
bjd - Miss Kitty od Dollzone.
U mnie Akemi =^^=
Jest starszą siostrą Kruszynki.
To lalka 1/6 (26 cm).
Kupiłam ją na Alice's Collection
wraz z kilkoma ubrankami.
 
 
A co do anime&mangi,
to ostatnio koleżanka pożyczyła mi
,,Silver Spoon".
Polecam wszystkim, którzy szukają dobrej komedii.
 
 
Teraz przechodzę do zdjęć.
Przepraszam za nieciekawe
pozy lalki, ale jeszcze nie opanowałam
stawów bjd :/
 
 
 
A: Ohayooooo! Jestem Akemi!
 
 
 
*Akemi jest zamyślona, skradam się*
*BUUUUUUUUU!*

*AAAAA!*
Jestem królową spryskiwaczy!

#selfie





+ BONUS!!!

Z serii ,,Za kulisami".

 

29 komentarzy:

  1. Woo, Akemi jest cudna *-* I te włoski...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akemi dziękuje :3 Wig jest cudowny w dotyku ^^

      Usuń
  2. Ojejciu jest prześliczna. <3 I w sumie całkiem sporo! ^^
    Silver Spoon widziałam, bardzo sympatyczna seria. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ A Silver Spoon rzeczywiście takie fajnie sympatyczne :3

      Usuń
  3. Przesłodka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna jest, aww :3 Gratuluję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akemi jest cudna =^^= Gratuluje :D
    Zapraszam do mnie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ Z chęcią odwiedzę Twojego bloga ;3

      Usuń
  6. Ojejku, jaka urocza ta lalka *_*
    SIlver Spoon serio takie śmieszne :D? Bo po obejrzeniu "Daily Lives Of Highschool Boys" żadne anime mnie jakoś mega nie bawi :C
    Sama rysuję mangę. uwielbiam oglądać anime, acz jestem laikiem jak chodzi o lalki, toteż zapytam z ciekawości, nim wrócę do szperania na blogu: jak to wygląda cenowo?

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silver Spoon radzę przrczytać, naprawdę warto ;3 Cóż, to zależy od lalki ;) Lalki bjd występują w bardzo wysokich cenach. Niektóre można zdobyć za ok. 300-400 zł, ale wtedy albo są z plastiku (większość bjd jest z żywicy) , albo jest to tymczasowa oferta. Najczęściej lalki bjd można kupić od 800 zł ;)
      Lalki Pullip najczęściej kosztują 300-600 zł, ale wyprzedane modele ludzie sprzedają za ceny, które nawet nie wiem jak nazwać...
      Pullipy dzielą się na kilka rodzaji. Ogólnie może przedstawie to tak: Pullip jest no... wiadomo czym/kim jest Pullip XD Taeyang jest... nie do końca wiem kim, ponieważ nie mam żadnego Taeyang'a, więc nie mam również karty, ale chyba chłopakiem/przyjacielem Pullip'a. Dal gdzieś czytałam, że jest młodszą siostrą Taeyang'a. Wiem, że jest rywalką Pullip'a. Byul to najlepsza przyjaciółka Dal'a, a Isul jest bratem Pullip'a. (Przepraszam, jeśli już to wiesz, a ja rozpisywałam się bezsensu :p) Taeyang'i
      i Isul'e są podobne cenowo do Pullip'ów. Dal'e i Byul'e są tańsze, 200-500 zł. Jeśli się nie chce się wydawać tylu pieniędzy na lalkę, to można również poszukać jakiejś Barbie Collector, bo one bywają naprawdę śliczne +^^+ Mam nadzieję, że pomogłam ;3 Jakbyś miała jakieś pytania w tym temacie, to śmiało pytaj ;) Wow... Powiem Ci, że pisanie tego komentarza sprawiło mi przyjemność :D

      Pozdrawiam i już do Ciebie wchodzę!

      Usuń
    2. Oooo, to na pewno zajrzę w ten tytuł :D Z resztą, przejrzałam recenzje na tanuki i jest również adaptacja anime, która ma ocenę 10/10 więc jak tylko wrócę z uczelni.. <3 Dzięki, z nieba mi to spadło, bo szukałam równie śmiesznej historii co Daily Lives Of Highschool Boys :D

      Wiesz, niestety nie mam pieniędzy na to, sama wszystko rujnuję na akcesoria plastyczne + książki, bo to z kolei mój osobisty bzik :D Ale zastanawiało mnie to, bo coraz częściej napotykam się na nie w blogosferze. I to zarówno tu, na bloggerze, jak i na tumblrze. A muszę przyznać że górują oczami nad każdym innym typem lalek jaki jest mi znany. Są niesamowite te oczy. Stąd się nimi zainteresowałam :)

      Dziękuję bardzo za tak pieczołowite wyjaśnienie, taki dobry kontakt z autorem na pewno cieszy wiele twoich followersów, super :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Racja, te lalki mają niesamowite oczy ^^ Miło mi, że udało mi się wszystko dobrze i dokładnie wyjaśnić. Staram się odpowiadać na komentarze, nawet jedną emotikonką lub jednym słowem. Nie rozumiem osób, których nie obchodzi co myślą ich czytelnicy.
      W ten sposób pokazuję, że nie jestem jedną z tych osób, a przede wszystkim utrzymuję kontakt z czytelnikami
      i na dodatek sprawia mi to przyjemność =^^=

      Pozdrawiam!

      Usuń
    4. dokładnie! Dla mnie to też radość, że ktoś okazuje zainteresowanie tym, że się produkuję i że mogę mu odpisać na komentarz! Chyba, że są to komentarze w stylu "Super:* zapraszam do mnie!" Nie widzę nic złego w autoreklamie, o ile ktoś okaże faktycznie zainteresowanie blogiem i jest ona przy okazji, a nie traktuje czyjegoś bloga jako miejsce na nachalny spam..

      Usuń
    5. Zgadzam się! Rozumiem, ktoś zaczyna z blogowaniem, a mojego bloga komentuje od jakiegoś czasu i po tym czasie daje linka do swojego bloga
      i potem czyta dalej. A nie, że wchodzi
      i wszystkie komentarze są typu ,,Super, kawaii, lepszych zdjęć nie widziałam. ",
      a potem strzela tysiącami ,,zaproszeń do siebie", a o blogu na którym to pozostawił zwyczajnie zapomina.
      Niektórym się wydaje, że czyjeś blogi to miejsce na autoreklamę >.<

      Usuń
    6. no dokładnie, a potem się dziwią że niechętnie ludzie wchodzą.. xD Takie coś razi, zamiast zachęcić :P

      Usuń
  7. Dziekuję,już dawno monsterek nie wrzucałam ;)
    A Ty już dawno żadnej notki nie wrzucałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, post będzie w tym tygodniu. Byłby szybciej, ale nie miałam kiedy zrobić zdjęć... Byłam chora ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Choroby teraz nie omijają nikogo, taka pogoda, sama jestem na antybiotykach więc znam ten ból.
    Kuruj się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wątpię, czy ktoś czyta ten komentarz, ale niestety nie mam jak dziś zrobić zdjęć, na 99% post będzie w przyszłym tygodniu ;)
    Jeszcze raz Was bardzo przepraszam! :(

    OdpowiedzUsuń