wtorek, 6 stycznia 2015

Święta, święta... i po świętach

 
Ohayo ;3
Ach... Pierwszy post w roku 2015 :)
 
Szczęśliwego Nowego Roku!!!
 
 
Niedawno Jenny dostała nowego wiga.
 Jest śliczny i miękki :3
Nie to co tamten MIO...
On był suchy i wypadały z niego włosy :/
 
Nie zrobiłam mu zdjęć, więc dam linka do strony,
na której można go kupić <KLIK>
 
 
A więc... Pokażę Wam co w tym zeszłym roku znalazłam pod choinką :3
 
Krem do rąk i mydło o zapachu jabłka i cynamonu =^^=
 
Kolejne kosmetyki... Tym razem o zapachu czekolady i pomarańczy ♥
 
Truskawkowe Hello Panda- smakują praktycznie
jak truskawkowe Pocky XD
 
Zeszyt z cudownymi srebrnymi brzegami :3
 
Łiiii, Kuroszowy zeszyt ^^
 
W środku :)
Memorybook z Hatsune Miku :)
 
PMMM~TDS~ 2 i 3
Jeszcze nie czytałam, więc na razie opisu nie będzie ;)
 
 
Sumimasen ga jakość tego zdjęcia :/
 
Z tyłu ma napis ,,Bite me!" :3
 Ubrania z House'a :3
 
Dwa t-shirty z Restyle- śliczne!
 
The Sims 4 :) W oddzielnym poście
pokażę Wam moją simową rodzinkę ;)
Cóż... Opisu chyba nie muszę wklejać,
każdy raczej wie, czym są Simsy XD
 
Jest jeszcze ktoś, kogo zobaczycie w następnym poście...
Na razie taka mała zapowiedź ;3
 
+BONUS!!!
Zdjęcie Kruszynki robione podczas świąt- jestem z niego dumna ;D
Celowo jest lekko szarawe i takie ,,mgliste" ;)
 
 
PS Niedługo powinnam wkleić tutaj zdjęcia z Santorini (jeszcze z wakacji O.o) i napisać coś na moim drugim blogu ;3


20 komentarzy:

  1. Ta biała koszulka z ząbkami jest świetna. Wiesz gdzie ją kupował Twój mikołaj?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prezenty!! A kruszynka boska!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką samą bluzę z czarnymi kotami z croppa ;D
    O Byulek, no to czekamy na foty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byulek, Byulek :D
      A kocia bluza rządzi! :D

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Awww! Jakie cudowne prezenty. *Q* Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten gif z ''Kuroko numer dwa'' <3
    Super prezenty dostałaś! Ano i jestem ciekawa tego byula! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 Byul (chyba) pojawi się na blogu już niedługo ;)

      Usuń
  6. Bardzo fajne dostałaś prezenty! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mg się doczekać <3 Pokazuj Byul'a, już już! :D Zazdroszczę też zeszyciku i koszulek. Są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty! ♥ Wiem jaki to Byul!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ding, ding, ding! Poprawna odpowiedź! Wygrywasz... em... to, że zgadłaś? XD

      Usuń
    2. Yaaaaay! ^-^ Wygrałam to, że zgadłam, zawsze o tym marzyłam!! <3 xD

      Usuń
    3. No widzisz, marzenia się spełniają! XD

      Usuń