niedziela, 21 grudnia 2014

Spóżniony post mikołajkowy ;-;

Ohayo ;3
Znów długa nieobecność...
Ale to moja wina, że nie mam czasu? :(
A co do zamówionej przeze mnie lalki...
to EmaMusic MSP zgadła!
Czekam na żywiczkę!
Wszyscy. którzy ostatnio zaglądali
do zakładki ,,Pytania i odpowiedzi"
wiedzą, że nie wiem, kiedy u mnie będzie.
 
Szczerze mówiąc, to nie wiem, co jeszcze napisać.
A, już wiem! Hsgwejfiverdjsufcgedsfvxc fhcjbn jk XD
 
Tak na serio, to pewnie, jak każdy, nie mogę się doczekać świąt :3
 
Źródło: tumblr
 
Źródło: tumblr
 
Źródło: dA
 
Źródło: minitokyo
 
Źródło: blingee
  
Źródło: tumblr
 
 6 grudnia były mikołajki.
A więc post będzie... hmmmm...
mikołajkowy XD
 
Co dostałam na...
mikołajki
 
 
 
Czekoladki z Mickey Mouse, Minnie Mouse,
Donald Duck, Goofy, Daisy Duck i Pluto :3
Bardzo dobre :3
 
 
 
 
Łiiiii, zielony zeszycik =^^=
Fajnie się w nim rysuje!
 
 
 
 
 
 
Puella Magi Madoka Magica ~the different story~, tom 1 :)
 
Opis z tyłu okładki: 
Mami Tomoe, czarodziejka broniąca miasta Mitaki-
hara, walczyła z wiedźmami zupełnie sama. Pewnego
dnia los zetknął ją ze świeżo upieczoną czarodziejką
Kyoko Sakurą, która, pełna podziwu dla umiejętności
swojej starszej koleżanki, poprosiła ją, by mogła zostać
                                      jej uczennicą.
 
 
Moje oceny
Fabuła: 10/10
Okładka: 9,9/10
Kreska: 10/10
Łączna ocena: 29,9/30
 
 

Jak pewnie wiecie UWIELBIAM Alicję w Krainie Czarów...
Tej gry nie mogło u mnie nie być :3
 
Opis z tyłu pudełka:
Gra oparta na adaptacji powieści Lewisa Carolla w reżyserii Tima Burtona.
Odkryj fantastyczny świat przygód i szalonych łamigłówek.
Wybierz się w niesamowitą podróż
w głąb króliczej nory i wykorzystaj zdolności 4 bohaterów,
aby pomóc Alicji w jej zaczarowanej wyprawie!
 
Moje oceny
Fabuła: 10/10
Grafika: 9/10
Okładka: 0/10 (nie liczy się do łącznej oceny)
Możliwości: 8/10
Łączna ocena: 27/30 
 
 
Co dostałam na...
klasowe mikołajki
 
 
 
Kuroszowe kartyyyy :3
 

Klucz Fairy Tail ^^
 
PS: Post byłby wcześniej, ale miałam problemy z komputerem ;-;

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego lalkowego na te święta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3
      Tobie również, wszystkiego lalkowego ;)

      Usuń
  2. Yaay, też mam Madokę ^,^ Wszystkie trzy. Teraz czekać tylko na Rebellion'a! XD
    Wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących świąt ^,^
    Alice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madoka jest świetna:3

      Wszystkiego najlepszego =^^=

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że nowa lalka jak najszybciej zawita do nowego domu. ;)
    Jaki ładny prezent mikołajkowy. <3
    Ja przede wszystkim nie mogłam się doczekać wolnego, a że razem z nim idą w parze święta to już osobny temat... hah
    Ja Tobie też życzę wszystkiego dobrego na te Święta. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuję <3 Wolne=wszyscyciesząsięnajbardziejnaświecie :3

      Wszystkiego najlepszego =^^=

      Usuń
  4. Jejku, super rzeczy dostałaś, zazdroszczę! A żywiczki gratuluję, są cudowne ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1. Dzięki <3
      Po 2. Emmm... Dzięki XD

      Wesołych świąt!

      Usuń
  5. Fajne rzeczy ^^
    Na zywiczke to ja z toba czekam :)
    Tez mam Madoke, wlasnie musze kupic the diferent story ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The different story jest świetne ;)

      Wesołych świąt!

      Usuń
  6. Oooo jakie swietne prezenty!!! Ja w sumie manga nie czatam ale kocham fantastyke i po opisie to pewnie tez by mi sie spodobalo :)

    Rowniez Tobie skladam moc najserdeczniejszych zyczen i wszystkiego naj na ten Nowy Rok!!! Buziaki

    PS.Moze wiesz jaka to lalka...kupilam sobie kiedys lalke Dal z takimi ciemno biebieskimi wlosami. Jedno oko ma ciemno blekitna a drugie fioletowe i na nim namalowany pentagram albo Roza wiatrow...Wies zmoze co to za lalka?? Kupialm ja z drugiej reki ,bez ubrania i nie wiem...co to za gad ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, sądząc po opisie lalki, to najprawdopodobniej model Ciel, wzorowany na Ciel'u Phantomhive z anime i mangi ,,Kuroshitsuji" ;)

      Usuń
    2. Dziekuje pojde sobie poznie j poszukac po necie jakichs zdjec :*

      Usuń
    3. Ooooo dokladnie ta!!!! DZIEKUJE!!!!! :* Ja mam ta dziewczyne z dligimi wlosami zwiazanymi w kucyki :) Dziekuje jeszcze raz :)

      Usuń