środa, 3 grudnia 2014

Lalkowy Alfabet: W jak Warkocz

 
Ohayo ;3
Ojojoj, dawno nie pisałam ;/
Sumimaseeen!
Co tam u mnie?
Od wczoraj jestem chora
i siedzę w domu.
 
Obejrzałam ostatni odcinek ,,Rozen Maiden".
Szczerze mówiąc, zrobiło mi się szkoda Sugintou :'(
Najpierw było smutno,
a potem... BACH!
Końcówka XD
Najbardziej polubiłam Hinaichigo (Jak to się odmienia? O_O) i Sugintou.
Ci, którzy jeszcze nie oglądali tego anime koniecznie muszą je zobaczyć!
Ma w sobie coś magicznego...
 
 
 
 
 
 
Zaczęłam oglądać ,,Kuroko no Basuke".
Nigdy nie pomyślałabym, że zaciekawi mnie anime
o koszykówce, której przecież tak bardzo nie lubię.
Zawodnik-widmo... interesujące :D
Poleciła mi je koleżanka (której bardzo za to dziękuję ;*).
Gdyby nie ona, pewnie nigdy nie zaczęłabym oglądać tej serii.
 

 
 
Zaczęłam oglądać jeszcze jedną serię XD
Jest nią ,,Otome wa Boku ni Koishiteru".
Nie jest to jakaś znane anime,
ale i tak bardzo fajne :3
 
 
 
Ach, zapomniałabym ...
ZAMÓWIŁAM KOGOŚ!!!
Yay! :3
 
Przechodząc do tematu posta ...
Te zdjęcia zrobiłam dopiero w piątek ...
Wcześniej nie miałam czasu.
 

 
 
 
 
 
 
Photo by my dad ^^
 
 
Tutaj brakuje mi tylko jakiegoś wyłaniającego się zza drzewa
potwora rodem z horroru XD
 
 
 

22 komentarze:

  1. Muszę zapisać tytuły .w.
    ,,ZAMÓWIŁAM KOGOŚ"-już mnie ciekawość zżera >< Jesteś zła xD

    Zdjęcia są bardzo ładne. Czy robisz zdjęcia?^^ (jeśli gdzieś już pisałam czym robisz zdjęci to wybacz, ale szukam i nie widzę xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie zżerać, bo ten ,,ktoś" szybko mnie nie dotrze XD
      Zdjęcia robię lustrzanką ;)

      Usuń
    2. Moja wina, że na te lalki tak długo się czeka? XD

      Usuń
    3. "Te" lalki? Czyli żywiczka, tak? /:D

      Usuń
    4. Ding, ding, ding! Zgadłaś! Czekam na moją pierwszą żywiczkę! :D

      Usuń
  2. Witam w grupie chorych :)
    A tak w ogóle śliczne zdjęcia, ciekawe kogo zakupiłaś :/
    Ja też nie długo kogoś zamówię :D
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :)
    Też oglądam Rozen Maiden, mi również bardzo się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      ,,Rozen Maiden" jest świetne :3

      Usuń
  4. Rozenek jeszcze nie oglądałam, ale mam w planach. ;) KnB to bardzo fajna seria sportowa, chociaż wśród sportówek mam innych faworytów, niemniej jednak Kuroko również bardzo dobrze mi się oglądało. ^^
    Laleczki prześliczne. *O*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Różane Panny będziesz musiała obejrzeć :3

      Usuń
  5. Och, widzę, że ty też czekasz na przesyłkę :D Yaaaay, nie jestem jedyna ^^ Zdjęcia są wprost idealne, kocham te lalki. Robisz przecudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jesteś kochana ;*
      A Twoje zdjęcia są przecudowne ;3

      Usuń
  6. Rozen Maiden to moje ulubione anime :3 Kochaaam! Ale ja tam najbardziej lubię Suigintou i Suiseiseki xD Ale też tak mega lubię Kirakishou <3 po prostu ubóstwiam, co tam, że jest zła... lubię ją i tyle xD Ale Barasuishou to nie.... nienawidzę jej! Jest taka zła.... i jeszcze nie jest różaną panną.... okej... nie ważne xD Bardzo ładne zdjęcia ;D Naprawdę bardzo ładne, ale czy nie myślisz, że na żywice jest trochę za wcześnie? ;)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym nie rozumiem takiego myślenia. Co za różnica, czy lalka jest z żywicy, czy z plastiku? Materiał jest nieważny, ważne jest uczucie jakim obdarzysz lalkę.

      Pozdrawiam :3

      Usuń
  7. Piekne zdjecia ;)
    Ja czekam z toba na zywice!
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* I przy okazji: następny post pojawi się dzisiaj, byłby wczoraj, ale miałam parę problemów ze zrzuceniem zdjęć do komputera! ;)

      Usuń
  8. A paczaj xD Też obejrzałam :3 1 sezon, teraz remake i 2 sezon zacznę xD Świetne anime, popieram :3 Ja najbardziej lb Shinku i Sugintou :D

    OdpowiedzUsuń