niedziela, 16 listopada 2014

Sesja Bill'a

Ohayo ;3
Dzisiaj zasypię Was gifami XD
 
Ostatnio zaczęłam oglądać ,,Fairy Tail".
Bardzo fajne anime ^,^
Polubiłam Happy'ego i Lucy.
 
 
 
 
Natsu wydał mi się jakiś... dziwny XD
O Gray'u, Mirajane, Loke'u, Canie, itd.
nie wiem zbyt dużo.
 
Poza tym wciągnęło mnie oglądanie na YouTube
Alice Madness Returns.
To świetna gra, w którą na pewno kiedyś zagram :3
 
 
 
 
 
Powstawiałabym więcej gifów, ale to może w oddzielnym poście :P
 
Zdjęcia dedykuję Mańce Konik.
Mam nadzieję, że zdjęcia podobają Wam się,
bo robiąc je odmroziłam sobie palce XD
 
Radzę powiększyć zdjęcia ;)
 





To zdjęcie kojarzy mi się z ,,Rozen Maiden" <3

Billaishigo, kyaaa! X3







 
Coraz lepiej idzie mi robienie zdjęć lustrzanką!
O jeeee, o jeeee!
 
 
PS: Tego posta piszę drugi raz, ponieważ zachowałam go w wersji roboczej, a blogger postanowił wykasować całą sesję '-.-  


23 komentarze:

  1. Coooo... Isul w sukience O.O No spoko XDD każdy ma inny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczna *o* FT też nie lubię, no kurde XD Mi się trochę ciężko zmieścić w kryteriach :') O grze kiedyś słyszałam, ale nigdy nie miałam okazji pograć. Może pooglądam trochę o niej ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj, przepraszam XD Lalek nie mam więc nie ogarniam :') To raczej kosztowne hobby, więc na razie zadowalam się patrzeniem na lalki innych XD

      Usuń
  3. Hmmm... Bill w spódnicy :D No ciekawie, ciekawie xd Supi fotki ^-^
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedny Bill, w kieckę go żeś ubrała. Współczuję mu. XD

    Też oglądałam Rozen Maiden i to zdjęcie w kwiatkach faktycznie jest takie w tym gatunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam już taki jest, chce chodzić w spódnicach XD

      Usuń
  5. OMG *Q* Jakie zarypiaszcze foty *Q* awww~~~~

    OdpowiedzUsuń
  6. FT to drugie anime jakie oglądnełam :) Pierwszym była Amnesia. Super, polecam ^^ Zdjęcia oczywiście super, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Fairy Tail jestem na bieżąco, ma swoje wzloty i upadki, ale ogólnie dobrze ogląda mi się tę serię. ;)
    Piękne zdjęcia! Śliczny chłopczyk w sukience. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że Bill ciekawie wygląda w sukience. XD A ta królicza czapa jest genialna! =^^= Zdjęcia są naprawdę ładne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne fotki!!!! W koncu chlopiec tez czasem moze spodniczke ubrac co nie?? ;) czasem sa lalki ,ktore maja taka urode ze w zaleznosci w co je ubrac wygladaja albo na chlopca albo na dziewczyne ;) Pozdrowienia :)

    PS.Ja animy serialow raczej nie ogladam...jedynie raz wciaglam sie w "Another" Lubie bardzo pojedyncze filmy typu ;"W krainie Bogow","Ruchomy zamek hauru"," magiczny swiat Arietty" Profesor Layton... i wiele, wiele innych .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja np. nie wyobrażam sobie mojego Bill'a w spodniach ;*
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. FT obejrzałam 77 odcinków i mi się znudziło. ;-; Ale przyznam - Happy był najlepsiejszą postacią! XDD
    A zdjęcia wyszły cudowne *^*
    Nigdy nie pomyślałabym, że to facet. XDD
    A oczy ma cudowne!
    http://czakao-no-sekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Happy rządzi!!! XD Tiaa, moja BFF do teraz mnie wypytuje czemu ubieram Bill'a
      w spódnice XD

      Usuń
  11. chciałam kupić Isula z myślą o natychmiastowej
    zmianie właśnie płci - buźka fajna - tylko ciałko
    mi nie pasowało - ale póki co - plan upadł -
    tonnerki zawładnęły mymi półkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonnerki są piękne, mi bardzo podoba się model De ju Vu
      w tej blond wersji z płaszczem :3 Mój Isul jest chłopakiem ;)

      Usuń