piątek, 7 listopada 2014

Lalkowy Alfabet: U jak Ucho

Ohayo ;3
Oczywiście nie obędzie się bez chociaż jednego zdania
o a&m XD
Kiedyś mówiłam, że nie mam zamiaru
oglądać ,,Kuroshitsuji II".
No cóż...
Zaczęłam XP
Lubię Grell'a za to,
że jest... nooo...
inny, nigdy nie spotkałam się
z choć trochę podobną
do niego postacią.
Jak widać kocham oryginalność ♥
Więc oczywiście polubiłam
Alois'a.
Claud wydał mi się
jakiś... sztywny.
Ale rozbawiło mnie,
kiedy stepował w pierwszym odcinku :P
Hannę na razie trudno mi ocenić,
ale denerwuje mnie jej głos.
O trojakach też nie wiem zbyt wiele.
A tak w ogóle, to spóźnione życzenia halloweenowe!
Ja przebrałam się za Grell'a :3
A Wy?
Dodałam coś do ,,Hana Aiko".
Ale... Jest to tylko okładka pierwszego rozdziału XD
Przynajmniej możecie obejrzeć kilka postaci :P
Coś się rozpisałam.
Przechodząc do tematu posta...
przed Wami Catrine DeMew!
Zdjęcia nie są najlepsze,
ale są dosyć stare,
dopiero oswajałam się z lustrzanką (wciąż
jeszcze to robię, ale teraz fotki wychodzą mi lepiej).
 
Radzę powiększyć zdjęcia ;)
 
 
 
 
 
 Mam małe pytanko do innych posiadaczy paryskiej kotki:
czy Wasze kotołaczki też mają nogi i ręce w dwóch kolorach plastiku?
Jedna część jest śnieżnobiała, a druga żółtawa...
Wygląda to tak:
 

30 komentarzy:

  1. Śliczna jest ♥ Drugie zdjęcie jest najładniejsze wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie zdjęcie jako jedyne jest obrobione ;)

      Usuń
  2. Ja kocham Grell'a ^^ Aliosa tak średnio.
    Claude'a to nie lubię razem z Haną ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż specjalnie zdjęłam Kaśkę z półki. Moja ma białe nóżki. A powiedz, miała takie jak je już z pudełka wyjęłaś czy pod wpływem czasu pożółkły? Wiem, że np u pierwszych wydań Draculaury ręce jak i twarz jej żółkły. Kupowałam ich wiele używanych i właśnie w wielu przypadkach był taki problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nie pamiętam XD Ale twarz ma białą...
      Jednak Twoja wersja wydarzeń jest bardzo prawdopodobna :)

      Usuń
    2. Jejku... Dziwnie te nóżki wyglądają... A co do zdjęć, to są super ^-^
      Pierwsze podoba mi się najbardziej.

      Usuń
    3. Sandra, mam taki problem z draculaulą z pp może wiesz jak temu zaradzić? Pliss pomóż!!

      Usuń
    4. Niestety jeszcze nie odkryłam sposobu na takie przebarwienia.

      Usuń
  4. Ach Caterine to moje marzenie...Ta pierwsza edycja... Ale marzenie jedno z wielu... Teraz mam inne pilniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie polecam Catrine, jest pięknym modelem ;)

      Usuń
  5. Ja tam właśnie nie przepadam za Kuroshitsuji II, zwłaszcza ze względu na nowego Panicza (Aloisa) i jego lokaja (Claud) ;n; No i zakończenie mi się nie spodobało. D:
    No ale przechodząc bardziej do posta, bardzo fajne zdjęcia! =^w^= Catrine jest ładnym modelem, miałam ją kiedyś na oku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne zdjecia !!! tez mi sie marzy lustrzanka eh :) Specjalnie wyciagnelam moja ale nie ma przebarwien choc kupilam ja z drugiej reki :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się już trochę anime obejrzy to można spotkać trochę postaci podobnych do Grella, albo jeszcze większych dziwaków. haha xD
    Co do samego Kuro II to oglądałam je bardzo dawno temu, podobał mi się Alois wydłubujący oko, ale poza tym to seria bardzo marna, ale nie będę spoilerować. xP

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja Kuroshitsuji obejrzałam 3... odcinki pierwszego sezonu. XDD Więc się nie wypowiadam XD
    Zdjęcia wyszły uroczę :33
    http://czakao-no-sekai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Catrine jest świetna! Najbardziej mi się podoba jej fryzura ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuroshitsuji, a raczej Kuroszit (przynajmniej wg mnie XD) był chyba najgorszym animu, jakie obejrzałam XD Kreska trzyma poziom, dupy nie urywa. Postacie nieźle wykreowane, nie takie puste lalki pozbawione charakteru, ale mimo to, przywiązałam się tylko do Alois'a i Undertaker'a. Dobry motyw, aby rozegrać anime w Anglii, ale fabuła... A raczej jej brak, dobił mnie XD Szczerze mówiąc, może dlatego, że nie potrafię obejrzeć czegoś bez głębszej fabuły, ewentualnie większośc postaci musi przypaść mi do gustu. Obejrzałam cały pierwszy sezon oraz chyba 6 odcinków 2. Trzeci może kiedyś zacznę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeci ma zdecydowanie lepszą kreskę, a postacie są naprawdę ciekawe, bardzo polubiłam Beast i Doll ;3 Polecam!

      Usuń
  11. Kocham tą lalunie <3 Ale jeśli chodzi o ciałko mojej kicki to jest śnieżnobiałe :D Po raz pierwszy widzę by któraś miała kolorowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mi się trafił taki egzemplarz :'(

      Usuń
  12. uuu - to współczuję - choć w przypadku kocicy
    może to niekoniecznie być felerem :)
    moja uszata przybędzie do mnie w styczniu,
    więc drobiazgowo Ją zbadam...

    OdpowiedzUsuń