czwartek, 16 października 2014

Zabawa lampką :3

UWAGA: POST DLA WYTRWAŁYCH!!!
 
Ohayo :3
Może zacznę od tego, że coraz bardziej odechciewa mi się lalkowania...
Chicken zafarbowały się łapki (te cudowne, z rozłączonymi paluszkami :<),
stopa Bill'a zepsuła się, to coś (bo wigiem tego nie nazwę)
Jenny zrobiło się okropne w dotyku (czyt. Robotica nie interesowała się
wig'ami i myślała, że włosy MIO od Groove. inc będą dobrej jakości),
a na Kruszynkę jakoś nie mam pomysłu...
Ale wiem, że wiele z Was też przez to przechodziło,
i że to minie ^^
Przynajmniej na to wszystko jest sposób:
- łapki Chicken: porządne szorowanie gąbką do zmywania naczyń, wodą i mydłem,
- stopa Bill'a: dosyć skomplikowany pomysł, który trudno wyjaśnić :P
- wig Jenny: zrobię coś genialnego na co nikt by nie wpadł- kupię nowy XD XD XD
- Kruszynka: wreszcie uszyję jej coś porządnego i zabiorę ją w plener :3

Ach, przepraszam, że nie dodaję niczego do zakładki ,,Hana Aiko".
Niedługo coś się tam pojawi ;)
Przechodząc do tematu posta...
Te zdjęcia dedykuję Alakondzie 223 i Natalii Tadrze.
Alakonda 223 doradziła mi, żebym robiąc zdjęcia odwracała się tyłem do światła,
a Natalia Tadra, żebym popróbowała z lampką biurkową.
Zdjęcia nie są najlepsze, bo podwyższyłam sobie poprzeczkę
(jak to ja :P) i robiłam zdjęcia przy zgaszonym świetle...
jedynie lampka jakieś dawała...
 
Radzę powiększyć zdjęcia ;)
 
 
 
Razem z moją Katie, która wciąż czeka na ciałko.
 


15 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że bardzo fajnie wyszło i widać duży postęp w porównaniu z pierwszymi Twoimi zdjęciami dawno temu i zgaszenie światła górnego jeszcze wzmocniło efekt. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie, bo ma najlepszy kadr i barwy.
    Pokombinuj jeszcze z punktem pomiaru światła. Nie wiem jaki masz aparat (ja mam zwykły kompakcik z kilkoma ręcznymi opcjami), ale widać że na pierwszym zdjęciu punkt pomiaru światła (prawdopodobnie sam środek kadru czyli łapka kocicy) wypadł na jasnym obiekcie. Na drugim zdjęciu kadr jest nieco przeunięty i wypadł na ciemne tło dlatego jasne barwy są trochę prześwietlone. Z reguły najbardziej rzeczywiste barwy wychodzą kiedy punkt pomiaru światła wypada na jasnych obiektach. Z drugiej strony jeśli masz bardzo ciemne warunki możesz próbować umiejscawiać centrum kadru na ciemnym elemencie. Kombinuj dalej bo świetnie Ci idzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Upominek postaram się wysłać w poniedziałek lub wtorek, bo miałam trochę pracowity tydzień. Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
    2. Miło mi, że zdjęcia się podobają ^^

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie naprawdę świetnie Ci wyszło :) Drugie i trzecie gorsze bo poruszone, ale naprawdę dobrze Ci wyszły ;D Dobrze, że masz sposoby ^^ Oby tak dalej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie najlepiej ci wyszło :) Jest świetne ^^
    Nie mogę się doczekać Hana Aiko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa strona z ,,Hana Aiko" powinna się pojawić dzisiaj lub jutro ;)

      Usuń
  4. Z niecierpliwością czekam na "Hana Aiko" a poza tym śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Toralei jest śliczna. Naj jest według mnie 1 zdjęcie ;3 Też mi się odechciewa lalkowania. Ogólnie to jakoś czasu za bardzo nie mam, a jak mam, to mam ochotę na coś innego. Hmm... w sumie, zmotywowałaś mnie, dziś ostatecznie muszę się ruszyć xDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Super focie :) Zgadzam się, że pierwsza najlepsza :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Racja, pierwsze zdjęcie wyszło Ci najlepiej, ale pozostałe też są ładne. Super!

    OdpowiedzUsuń