czwartek, 2 października 2014

Wilcze dzieci

Ohayo ;3
Ostatnio byłam w kinie na ,,Wilczych dzieciach".
To piękne anime, zdecydowanie polecam!
Pamiętacie jak mówiłam, że będę
również pisać recenzje m&a?
Dzisiaj pojawi się pierwsza ;D
 
 
,,Wilcze dzieci", którego oryginalny tytuł to ,,Ōkami Kodomo no Ame to Yuki" to anime wyreżyserowane przez Mamoru Hosodę.
Opowiada o Hanie, która poślubiła wilkołaka.
Po jakimś czasie na świat przyszła Yuki,
a rok po niej Ame.
Ojciec dzieci umiera, a Hana stara się
jak najlepiej wychować tytułowe wilcze dzieci.
 
Parę screenów:
 
 
 

 
 
Główni bohaterowie:
 
Hana jest studentką, która poznaje pewnego chłopaka.
Zaprzyjaźniają się (i nawzajem w sobie zakochują), a on wyjawia jej, że jest... wilkołakiem!
Jednak nie zniechęca to dziewczyny.
Po dłuższej znajomości biorą ślub.
Cóż, trudno mi opisać postać Hany, ponieważ nie ma w niej nic niezwykłego.
 
 
Yuki na początku filmu była niezwykle zabawna i żywiołowa.
Potem jednak... ach, nie będę spoilerować, nie będę spoilerować!
W każdym razie jest bardzo ciekawą postacią ^^
 
 
Ame jest chyba najbardziej tajemniczą postacią w całym filmie :3
Jest zdecydowanie spokojniejszy niż jego siostra.
To moja ulubiona postać z ,,Wilczych dzieci" ♥
 
Ocena: 100/10!!! XD
 
+ BONUS!!!
 
Fajna grafika z tego anime stąd ^^
 
PS: Chcecie, żebym pisała recenzje? Macie jakieś porady co zrobić, żeby były lepsze?
PS2: Wiecie, gdzie kupić mangę ,,Ōkami Kodomo no Ame to Yuki"?


27 komentarzy:

  1. Z tego, co wiem, to nie ma mangi Wilcze Dzieci ;A; Ej, a kiedy na tym byłaś? Bo chciałam wiedzieć czy jest szansa, że jeszcze to grają ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam, że jest ;D Okładkę też widziałam.
      A w kinie byłam w niedzielę.
      Nie wiem, czy jeszcze grają, ale sprawdzę i Ci powiem ;)

      Usuń
    2. Jest w Poznaniu ;)
      kino Charlie Monroe Kino Malta- piątek 3.10.2014 godz. 17.00, wtorek 7.10.2014 godz. 28.20

      Usuń
    3. Źle napisałam, nie 28, a 18 ;)

      Usuń
    4. Kurdele, to se nie pójdę xD Ale dzięki, że mi napisalas ;3

      Usuń
    5. Szkoda ;( Ale pewnie niedługo
      i tak będzie w internecie ;)

      Usuń
  2. Achh, muszę koniecznie znaleźć jakieś warszawskie kino w którym by to póścili... Bo zapowiada się naprawdę ciekawie :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba będzie w najbliższą niedzielę w jakimś kinie
      w Warszawie ;)

      Usuń
  3. Ciekawa recenzja, szkoda, że taka krótka. Mogłas bardziej ją rozbudowac... :<
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam zaraz po światowej premierze ;) bardzo mi się podobało, wzruszające :)
    Dokładnie,zakupione na ebayu w wersji pink :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym obejrzała, ale chyba nie będą puszczać tego anime w trójmieście >.< A tak poza tym, to fajnie ci wyszła recenzja ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. To były jakieś bezfirmowe ;) mają szare, różowe, zielone XD

    Tutaj masz różowe:
    http://www.ebay.com/itm/271137178234?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    Niebieskie:
    http://www.ebay.com/itm/9-pcs-Lovely-Chis-Sweet-Home-Cat-FIGURES-Blue-/140905251057?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20ce9b80f1

    Szare:
    http://www.ebay.com/itm/9-pcs-Lovely-Chis-Sweet-Home-Cat-FIGURES-/140825520447?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20c9dae93f

    ;) ogólnie są akurat w idealnym rozmiarze dla plastików :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu fajny kursor, którym można się bawić *w* ~ Ekhem.. XD
    Ogólnie słyszałam o tym anime dużo dobrego, więc fajnie, że Ty również pokusiłaś się o recenzję. Jednak zgodzę się z osóbką wyżej, mogłaby być troszkę dłuższa. Pomimo tego czyta się lekko i przyjemnie. =^w^=

    OdpowiedzUsuń
  8. Film jest przecudowny, ogólnie uwielbiam tego typu serie a ta już w ogóle bardzo mnie poruszyła. Nie byłam wprawdzie w kinie, ale widziałam go dużo wcześniej na necie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie spodobał mi się film XD Było (według mnie) sporo dziur logicznych oraz postacie trochę mnie denerwowały. Jak oglądałam na obozie A&M (w sierpniu) to co chwila wybuchaliśmy śmiechem, bo ktoś walnął jakiś komentarz ;D Mangi nie ma, a przynajmniej nie jest wydawana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki to obóz? :3 Bo chciałabym pojechać na jakiś obóz a&m, ale znalazłam tylko zimowy, który niezbyt mi pasuje. Mangi nie ma? O__O Niech ja pokażę tej stronie, na której przeczytałam inaczej, muahahahaha! *denerwuje się na stronę, której adresu zapomniała i planuję zemstę*

      Usuń
    2. W sensie, manga jest, ale nie można jej kupić XD Są, Vogue Travel ostatnio było chyba 5 turnusów (byłam na 4) oraz Poszukiwacze Przygód, co do tego drugiego nie wiem, bo nie byłam, ale słyszałam, że lepsze. Choć na moim turnuchu były spoko osoby, tylko straszne, że tak to ujmę, zjeby. Nie wszyscy oczywiście c:

      Usuń
    3. O, to fajnie, może kiedyś pojadę :3

      Usuń
  10. Waneko wada 17 sierpnia tego roku.
    Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń