niedziela, 12 października 2014

Tokio Hotel Kings of Suburbia

Guten Tag!
Jak pewnie wiecie,
jestem ogromną fanką Tokio Hotel,
więc moja mama zamówiła mi przedpremierowo
nową płytę TH ,,Kings of Suburbia" ^^
DZIĘKUJĘ!!! :*
Teraz ją mam.
Uprzedzam, że nie umiem opisywać płyt XD
Przepraszam za jakość zdjęć,
ale są robione w męczarniach,
ponieważ przy sztucznym świetle ;(
To i tak najlepsze z tych, które udało mi się zrobić xp
 
 
 
 
1. FIA
Bardzo fajna piosenka, wpada w ucho :)
 
2. SW
Kawałek, który utknął mi w głowie XD
Teraz po głowie chodzi mi ,,Weather,
weather, weather, weather, stormy weather!".
 
3. RRR
Niektórzy Aliens narzekają na,
jak to mówią, ,,wycie" Billa'a,
ale ja do nich nie należę.
Teledysk spokojny,
ale bardzo fajny :3
 
4. LWLYB
Bardzo fajna :)
Teledysk słaby,
tak jak niektórzy męczą się oglądając jakieś anime,
tak ja męczyłam się oglądając klip do tej piosenki.
 
5. CIG
Szczerze?
Wg mnie to jakaś tragedia!
Zwłaszcza refren ;(
To przez ,,skrzeczenie" Bill'a XD
 
6. GGAG
Większość (ok. 98%)
fanów wręcz nie cierpi
tej piosenki, ale ja do nich nie należę.
Mówią, że teledysk
jest okropny. Też tak sądziłam,
ale obejrzałam Making off
i zmieniłam zdanie.
Jest tak głupi, że aż śmieszny XD
 
7. KOS
Nie mam się co rozpisywać,
naprawdę fajna :)
 
8. WFU
Lubię piosenki, w których rymy rzucają się w uszy (XD),
w końcu sama takie piszę :3
 
9. I
Jedna z moich faworytek z tej płyty ^^
Przypomina mi piosenki TH
z wcześniejszych albumów.
 
10. NLYD
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jest cudowna ♥
 
11. LTL
Nienajgorsza, ale bez rewelacji.
 
Ocena: 8/10
Wolałam ich wcześniejsze płyty...
Jestem fanką Tokio Hotel dopiero od roku,
ale i tak odczuwam zmianę w ich piosenkach :<
Lepiej im wychodził pop rock,
niż art pop.
Jednak zawsze mogło być gorzej,
mogli zacząć grać disco polo XD
A tak na serio to płyta jest bardzo fajna,
ale kiedy jej słucham mam wrażenie,
że to zupełnie inny zespół,
że to nie TH.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz