niedziela, 26 października 2014

Nie umiem wymyślać tytułów XD

Ohayo ;3
Chętnie bym napisała coś o Gerfci
i Mimi, ale od tego mam bloga o kotach,
więc no, ten, no...
Skończyłam oglądać ,,Kuroshitsuji: Book of Circus".
Zaczęłam ,,Mahou Shojou Madoka Magica''.
A tak w ogóle, wiecie może, gdzie znaleźć ,,Kuroshitsuji:
Book of Murder" z polskimi napisami?
 
Przechodząc do tematu posta...
 
Niedawno w konkursie u Natalii Tadry
otrzymałam wyróżnienie.
Teraz pokażę Wam moją nagrodę! ^^
 
 
 
Śliczna podusia ^^
U dwóch sióstr (Jenny i Chicken)
nie ma na nią miejsca,
do pokoju Bill'a zupełnie
nie pasuje, a jeśli chodzi
o mieszkanko Kruszynki,
to chyba nie muszę
nic mówić XD
Jednak mam w planach
kogoś, do kogo ta poduszeczka
świetnie by pasowała :3
 
Porównanie z poduszką moich dziewczyn
 

C: Czemu mnie tak przebrałaś?!
Ja: Bo wyglądasz słodko :3
C: I głupio!
Ja: Masz rację, ta sukienka
nie pasuje do twojej figury!
C: Jeszcze mnie popamiętasz! *planuje zemstę*
 
 
 
Fajowy pasek :D
Czy tylko moim zdaniem
świetnie pasowałby do modelu
Pullipa Classical Alice? :D
Na razie jej nie mam (czyt. Robotica
ma za długą wishlistę),
więc Jenny będzie go nosić.
 
 
 
Materiał, z którego powstanie
sukieneczka dla Kruszynki :)
 
 
 
Piękny srebrny materiał *0*
 
Niebieska koronka!
 
Natalio, bardzo, ale to bardzo
Ci dziękujemy!!! ;*]
 
 
PS: Kochany Bloggerze, mam nadzieję, że jakość zdjęć Ci smakowała -.-'

23 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia w konkursie ^^
    Też szukam "Book of Murder" online, ale na razie nic nie znalazłam >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, może będzie na kreskoweczki lub anime-odcinki? Jak będę miała czas to sprawdzę, a jak znajdę dam Ci znać ;)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! Pokazuj mi tu zaraz Bila dawno go tu nie było, a Ty pokazujesz tylko jego usta. I gdzie tu szacunek do rzeczy martwych !!! (UPS! Mam nadzie że tego nie słyszał)
    Pozdrawiam Mańka @.@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście lalkowy komputer trzymam w pudełku, do którego moja gromadka nie ma dostępu XD A Bill'a niedługo zabiorę w plener ;3

      Usuń
  3. Cieszę się, że nagrody się podobają:)
    I czekam niecierpliwie na nowych lokatorów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają się? Jestem nimi zachwycona! Jedną z nowych lokatorek będę zamawiać najprawdopodobniej we wtorek, a na drugą dopiero zbieram ;)

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej!
    Trochę mnie to dziwi, że blogger zjada i tak jakość ;-; czy to nie jest tak, że po prostu na komputerze zmieniają się trochę? Bo w sensie na aparacie mogą wyglądać inaczej. Nie wiem.... jakoś mnie to trochę dziwi bo ja tak już dawno nie miałam i nie widziałam u innych...
    No okej, chyba już się wyżaliłam >.<
    Pozdrawiam =(^.^)=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety rzeczywiście zjada :/ Tak to już jest XD

      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  5. Book of Circus oglądałam na seansik.tv i na animezone, tam najszybciej było :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nagrody, tylko pozazdrościć! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia, świetny pasek! :>
    Żeby zmienić jakość trzeba założyć google+ i odznaczyć poprawianie zdjęć. Tak się wycwanili, żeby mieć więcej użytkowników :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź ;D
      Raczej nie mam zamiaru zakładać Google+. Wykombinuję inną metodę ;)

      Usuń
  8. Śliczny materiał,ciekawa jestem tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba powstanie
      w weekend/przyszłym tygodniu ;)

      Usuń
  9. fajne podusie i jestem ciekawa srebrnej kreacji :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze srebrnego materiału powstaną podkolanówki dla Bill'a ;)

      Usuń
  10. przeurocza Kruszynka - koniecznie
    musi coś na grzbiet założyć, by nie
    wymroziło się maleństwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zima, to ma sweterek... Wtedy go nie było :(

      Usuń