niedziela, 14 września 2014

Liebster Blog Award XD

Ohayo ;3
Zostałam nominowana przez dwie osoby.
 
Najpierw pierwsza nominacja od Mańki Konik.
 
1. Skąd wziął się pomysł na imię dla Twojej Dal?
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Dale zdecydowanie mi się nie podobały.
Ba, to mało powiedziane! Nie mogłam na nie patrzeć!
Kiedy pewnego dnia oglądałam Tonnerki na Allegro
trafiłam na śliczną blond Tonner. Weszłam w inne aukcje
sprzedającego i zobaczyłam Dala z zabawnymi biało-czerwonymi
włosami. Tak, to była Dal Edge. Sama się zdziwiłam, ale
spodobała mi się. Na początku przypominała mi sfochanego
kurczaka xD I taka to historia mojej Chicken :3


2. Jak byś miała opisać swój charakter w 3 słowach, jakich byś użyła?
Nie wiem, trudno mówić o sobie.
Jedno słowo przychodzi mi do głowy- wrażliwa.

3. Czy miałaś kiedyś jakieś monster high?
Tak, mam ogromną kolekcję.
Uwielbiam monsterki!!!


4. Jak dużo książek czytasz tygodniowo?
Różnie to bywa, zależy od ilości wolnego czasu.

5. Co Ci sprawia największą radość i satysfakcję?
Czuję ogromną satysfakcję, kiedy komuś
podoba się mój blog, moje zdjęcia,
moje rysunki ;D

 6. Wolisz robić zdjęcia, szyć czy blogować?
Nie umiem wybrać :P

7. Jaką lalkę chciałabyś teraz dostać?
Sekret :)

8. W co niemożliwego wierzysz?
Pewnie w wiele rzeczy, których teraz nie pamiętam.

9. Którą ze swoich lalek lubisz najbardziej?
Wszystkie kocham tak samo,
jednak codziennie mam swoją ulubienicę/ulubieńca.
W tej chwili uwielbiam Kruszynkę.

10. Gdy pada deszcz co najczęściej robisz?
To co lubię- rysuję, czytam, itp.

11. Jak najbardziej chciałabyś się nazywać?
Podoba mi się moje imię :)

Drugą nominację dostałam od †Ojou -sama† (Rochelle).

1. Znajdujesz w skrzynce pocztowej ulotkę, w której przedstawiona jest oferta: możesz odesłać na podany adres imię i nazwisko osoby, której chciałabyś się pozbyć. W zamian dostaniesz 5000zł. Nie wiadomo co dzieje się ze zgłoszoną osobą, dość powiedzieć, że rzeczywiście znika. Skorzystasz? Czemu tak/nie?
Nie skorzystam, nie wiadomo co się stanie.
Może być niewesoło.
Miałabym również wyrzuty sumienia.
Jest duże prawdopodobieństwo,
że tej osobie stanie się krzywda,
a jeszcze większe, że
umrze.

2. Zostajesz przeniesiona do świata, w którym wszystko rozgrywa się poprzez gry: sprzeczki, nieporozumienia - wszystko. Zakazane są tam wojny, a podczas gry obie strony konfliktu muszą postawić coś o tej samej wartości (np. życie za życie). Zostajesz w tym świecie, czy szukasz wyjścia? Dlaczego?
Szukam wyjścia, brakuje mi normalnego świata. Poza tym boję się xD
Jeszcze bez mojej wiedzy ktoś postawi moje życie ,
przegramy walkę i będzie po mnie ;(

3. Jesteś na spacerze z siostrą (nie wiem, czy masz siostrę, ale załóżmy, że tak). W pewnym momencie ona odłącza się od ciebie i wraca odmieniona. Okazuje się, że przemieniła się w potwora żywiącego się ludzkim mięsem. Możesz nie dopuścić do tego, by jadła nieznajomych dając jej do jedzenia siebie, kawałek po kawałku. Poświęcisz siebie czy innych?‎
Siebie, nie chcę patrzeć na śmierć bliskich mi osób D;
Tych obcych zresztą też.

4. Zapewne znasz mitologię grecką. Znasz zatem bogów, ich atrybuty i moce. Wiesz też pewnie, że czasem mieli dzieci że śmiertelnikami. Takie dzieci nazywane są herosami i mają część boskiej mocy rodzica. Biorąc to pod uwagę, jakiego boga chciałbyś być dzieckiem? Dlaczego? Co zrobiłabyś że swoją mocą?
Nie mam zielonego pojęcia xD Może Ateny, Zeusa... Nie wiem XD

5. Jesteś kapitanem statku wycieczkowego. W pewnym momencie zauważa na oceanie dryfującą szalupę. Uratujesz tego, kto na niej płynie biorąc pod uwagę, że może to być przestępca, morderca itp. czy zostawiasz człowieka na pastwę losu? Uzasadnij. Jeśli okaże się, że to zły człowiek, jak sobie poradzisz?
Czy wszystkie pytania muszą być takie trudne? Chyba go uratuję.
Jeśli okaże się być, np. mordercą wyrzucę go za burtę XDD

6. Kładziesz się spać i masz świadomy sen. Podchodzi do ciebie mały, zielony jednorożec i mówi, że wszystko, co zrobisz dziś w tym śnie następnego dnia stanie się naprawdę, ale tylko wtedy, jeśli dasz mu pamiątkę, z którą wiążesz najwięcej wspomnień. Zrobisz to? Czemu? Jeśli tak, to co zrobisz w śnie?‎
Jeśli może się wydarzyć wszystko co zechcę, to daję jednorożcowi
pamiątkę. Przecież mogę znaleźć Gina i za pomocą życzenia
ją odzyskać xD
Jeśli nie mam nad tym kontroli, nie daję mu jej.
A co, jeśli wydarzy się coś okropnego?
Jest jeszcze opcja, że to tylko bzdurny wytwór mojej wyobraźni,
a jednorożec mnie oszukuje :P

7. https://www.youtube.com/watch?v=VP7tRV3__z8 <--- Posłuchaj piosenki bez oglądania filmiku (albo po prostu nie czytaj napisów) i napisz mi o czym według ciebie opowiada.‎
Najpierw myślałam, że będzie ostra i będzie opowiadać o czymś okropnym.
Teraz mam wrażenie, że opowiada o czymś miłym, np. przyjaźni, miłości.
Podoba mi się :3

8. Którą opowieść dla dzieci lubisz najbardziej?
,,Alicję w Krainie Czarów". Uwielbiam
wszystko, co z nią związane ;3

9. Jesteś w więzieniu, w którym za wszystko - jedzenie, a nawet skrócenie wyroku - płaci się punktami, które możesz zdobyć tylko biorąc udział w potencjalnie śmiercionośnych grach pokazywanych ludziom - wyścigach, walkach itp. Będziesz zdobywać punkty? Jeśli tak, to na skrócenie wyroku, jedzenie itp.?
Tak, będę je zdobywać. Uzbieram ich tyle, żeby i skrócić
wyrok, i dostać jedzenie.

10. Jak byś zareagował/a jakbyś dowiedział/a się od przyjaciela twojego przyjaciela, ze od np. 3 miesięcy byłeś/aś okłamywany/a?
Nie uwierzę mu, ufam moim przyjaciółkom.
W końcu lepiej mieć jedną lub dwie przyjaciółki,
którym można ufać, niż mnóstwo niby- przyjaciół,
którzy cię okłamują.

11. Jesteś dzieckiem rodziny szlacheckiej i musisz przestrzegać etykiety oraz nosić różne bulwiaste suknie/garnitury itp. Będziesz to robić?
Nie, nienawidzę spódnic ani sukienek (chyba, że są Ghotic Lolicie). Garnitur raczej też odpada.

Nominuję:
The Doll Whisperer
The little girl and the cigarette
PLANETA PARCZUN
OOAK- Moja pasja
My Minty World
Monster High- laleczki w aparacie
lalki Makarreny

Moje pytania:
1. Jaka była Twoja pierwsza lalka?
2. Co najbardziej lubisz robić?
3. Barbie vs. Hujoo?
4. Lubisz mojego bloga? :3
5. Tolerujesz hejterów?
6. Masz jakiegoś zwierzaka? ^^
7. Czytałaś ,,Alicję w Krainie Serc"?
8. Lubisz VOCALOID?
9. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie?
10. Czym robisz zdjęcia? Aparatem, czy komórką?
11. Obitsu hard vs. obitsu SBH?

14 komentarzy:

  1. Od Ojou-sama dostałaś super pytanka.
    Serio widać, że dziewczyna się postarała:))
    Pozdrawiam ♥♥♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ja bym w życiu choć w połowie tak fajnych pytań nie wymyśliła xd

      Usuń
    2. Zdradzę wam więc tajemnicę powstania większości moich pytań *^* Są inspirowane obejrzanymi przeze mnie anime >///<

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedzi :). Fajną historię ma Twoja Chicken.
    Pozdrowinka (biedronka)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiluj sie Robotica... ja nie znosze tego typu gier i tylko raz wzielem udzial z przymusu. Moze ktos inny zamiast mnie ... buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jestes :* :* na jedno pytanie moge Ci odpowiedziec tu i teraz.... 4.Czy lubisz moj blog?? - Tak bardzo lubie i chetnie tu zagladam :)

      Usuń