sobota, 27 września 2014

Kruszynka

Ohayo ;3
Postanowiłam, że na moim Flickr będę zamieszczać również lalkowe zdjęcia ;D
Szkoda, że w Bieszczadach nie robiłam jeszcze zdjęć lustrzanką.
Komórkowa jakość zdecydowanie nie jest najlepsza D;
No cóż, zawsze mogło być gorzej.
Przepraszam za oczka Kruszynki (każde patrzy w inną stronę)!
Jedno po prostu ,,lata", jest za luźne.
Niestety, zobaczyłam to na zdjęciach dopiero w domu.
Zwykle od razu to zauważam, więc nie mam pojęcia
jak do tego doszło.
Mam pytanie: czy ktoś z Was ma wiga z Bjdoll,
a jeśli tak to czy jest miękki i miły w dotyku?
Ogólnie, czy jest dobrej jakości?
 
 
 

10 komentarzy:

  1. Kruszynka jest strasznie urocza <3 Ma takie słodkie łapki, teraz to zauważyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie 😍 tylko postaraj się odwracać tyłem do światła , wtedy zdjęcia będą lepsze :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są zdjęcia jeszcze z wakacji, a do tego robione komórką ;D

      Usuń
  3. Kruszynka ma uroczą sukienusię:) Ale moja przedmówczyni ma rację, niezależnie jakim aparatem robisz zdjęcia lepsze efekty osiągniesz robiąc zdjęcia "z światłem" czyli obiekt powinien być oświetlony z przodu lub z boku (z zależności jaki efekt chcesz uzyskać). Radzę popróbować w domu z lampką biurkową, można uzyskać bardzo ciekawe efekty:)
    Ale powiem Ci, że ta słodka mordka wynagradza wszystkie niedostatki zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Nie nażekaj, że komórką bo nie jeden robi gorsze lustrzanką :)
    Pozdrawiam ♥
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kruszynka rekompensuje wszelakie niedostatki :)

    OdpowiedzUsuń