środa, 17 września 2014

Chicken spam :3

Ohayo ;3
Zauważyłam, że ostatnio pojawia się tutaj prawie tylko Chicken XD
Ale po prostu ona jest bardzo fotogeniczna.
Od poniedziałku jestem chora...
Nie mam weny do szycia ani robienia zdjęć.
Tylko dzisiaj rano zrobiłam kilka fotek.
Ale czym! Uwaga, uwaga... Lustrzanką!!!
Teraz mam dużo zaległych fotek do dodania,
ale potem już pojawią się zdjęcia robione
tym świetnym sprzętem :D :D
Ale już przechodzę do minisesji.
 
 
 
 
C- Ok, więc ja się obrócę, że niby robię piruet,
a potem łapię tego wstrętnego potwora,
który za mną stoi!
Ja- Chicken, tam nie ma żadnego potwora '-.-
C- Ciekawe, czy powiesz to samo jak cię zje!
 


5 komentarzy:

  1. Luśka rządzi! Zdjęcia super. Tylko mam jedno zastrzeżenie 3 zdjęcie ma źle ustawioną ostrość (chyba, że to specjalnie)
    Pozdrowionka (biedronka-biedra)

    marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, to specjalnie ;)
      Ale o jaką Luśkę chodzi? XD

      Usuń