sobota, 27 września 2014

Kruszynka

Ohayo ;3
Postanowiłam, że na moim Flickr będę zamieszczać również lalkowe zdjęcia ;D
Szkoda, że w Bieszczadach nie robiłam jeszcze zdjęć lustrzanką.
Komórkowa jakość zdecydowanie nie jest najlepsza D;
No cóż, zawsze mogło być gorzej.
Przepraszam za oczka Kruszynki (każde patrzy w inną stronę)!
Jedno po prostu ,,lata", jest za luźne.
Niestety, zobaczyłam to na zdjęciach dopiero w domu.
Zwykle od razu to zauważam, więc nie mam pojęcia
jak do tego doszło.
Mam pytanie: czy ktoś z Was ma wiga z Bjdoll,
a jeśli tak to czy jest miękki i miły w dotyku?
Ogólnie, czy jest dobrej jakości?
 
 
 

czwartek, 25 września 2014

Lalkowy Alfabet: T jak Talerz

Ohayo ;3
Dzisiaj wzięłam lustrzankę i zrobiłam Jenny zdjęcia w plenerze.
Jestem z nich dumna ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
J: Chrrrrr... Łąka... Chrrrrr... Tylko ja... Chrrrrr... Zero Chicken... Chrrrrr...
C: *szeptem* Co? Zero mnie? Jak ja jej pokażę... Moja truskawka jest bardzo silna
i załatwi tą sprawę!


piątek, 19 września 2014

Basen :3

Ohayo ;3
Wig Jenny coraz bardziej mnie denerwuje...
Linieje i już nie jest miękki, ani miły w dotyku...
Już nigdy nie kupię wiga od Groove, inc. '-.-
Na pewno Jenny kiedyś dostanie
lepsze jakościowo włosy.
Ale to kiedyś.
Teraz przechodzę do zaległych zdjęć z Bieszczad.
Byłoby ich więcej, ale robiłam je komórką,
któraaa... wpadła mi do basenu XD
Blogger strrrrrrasznie zjadł jakość '-.-
 
 
 
 


środa, 17 września 2014

Chicken spam :3

Ohayo ;3
Zauważyłam, że ostatnio pojawia się tutaj prawie tylko Chicken XD
Ale po prostu ona jest bardzo fotogeniczna.
Od poniedziałku jestem chora...
Nie mam weny do szycia ani robienia zdjęć.
Tylko dzisiaj rano zrobiłam kilka fotek.
Ale czym! Uwaga, uwaga... Lustrzanką!!!
Teraz mam dużo zaległych fotek do dodania,
ale potem już pojawią się zdjęcia robione
tym świetnym sprzętem :D :D
Ale już przechodzę do minisesji.
 
 
 
 
C- Ok, więc ja się obrócę, że niby robię piruet,
a potem łapię tego wstrętnego potwora,
który za mną stoi!
Ja- Chicken, tam nie ma żadnego potwora '-.-
C- Ciekawe, czy powiesz to samo jak cię zje!
 


niedziela, 14 września 2014

Liebster Blog Award XD

Ohayo ;3
Zostałam nominowana przez dwie osoby.
 
Najpierw pierwsza nominacja od Mańki Konik.
 
1. Skąd wziął się pomysł na imię dla Twojej Dal?
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam Dale zdecydowanie mi się nie podobały.
Ba, to mało powiedziane! Nie mogłam na nie patrzeć!
Kiedy pewnego dnia oglądałam Tonnerki na Allegro
trafiłam na śliczną blond Tonner. Weszłam w inne aukcje
sprzedającego i zobaczyłam Dala z zabawnymi biało-czerwonymi
włosami. Tak, to była Dal Edge. Sama się zdziwiłam, ale
spodobała mi się. Na początku przypominała mi sfochanego
kurczaka xD I taka to historia mojej Chicken :3


2. Jak byś miała opisać swój charakter w 3 słowach, jakich byś użyła?
Nie wiem, trudno mówić o sobie.
Jedno słowo przychodzi mi do głowy- wrażliwa.

3. Czy miałaś kiedyś jakieś monster high?
Tak, mam ogromną kolekcję.
Uwielbiam monsterki!!!


4. Jak dużo książek czytasz tygodniowo?
Różnie to bywa, zależy od ilości wolnego czasu.

5. Co Ci sprawia największą radość i satysfakcję?
Czuję ogromną satysfakcję, kiedy komuś
podoba się mój blog, moje zdjęcia,
moje rysunki ;D

 6. Wolisz robić zdjęcia, szyć czy blogować?
Nie umiem wybrać :P

7. Jaką lalkę chciałabyś teraz dostać?
Sekret :)

8. W co niemożliwego wierzysz?
Pewnie w wiele rzeczy, których teraz nie pamiętam.

9. Którą ze swoich lalek lubisz najbardziej?
Wszystkie kocham tak samo,
jednak codziennie mam swoją ulubienicę/ulubieńca.
W tej chwili uwielbiam Kruszynkę.

10. Gdy pada deszcz co najczęściej robisz?
To co lubię- rysuję, czytam, itp.

11. Jak najbardziej chciałabyś się nazywać?
Podoba mi się moje imię :)

Drugą nominację dostałam od †Ojou -sama† (Rochelle).

1. Znajdujesz w skrzynce pocztowej ulotkę, w której przedstawiona jest oferta: możesz odesłać na podany adres imię i nazwisko osoby, której chciałabyś się pozbyć. W zamian dostaniesz 5000zł. Nie wiadomo co dzieje się ze zgłoszoną osobą, dość powiedzieć, że rzeczywiście znika. Skorzystasz? Czemu tak/nie?
Nie skorzystam, nie wiadomo co się stanie.
Może być niewesoło.
Miałabym również wyrzuty sumienia.
Jest duże prawdopodobieństwo,
że tej osobie stanie się krzywda,
a jeszcze większe, że
umrze.

2. Zostajesz przeniesiona do świata, w którym wszystko rozgrywa się poprzez gry: sprzeczki, nieporozumienia - wszystko. Zakazane są tam wojny, a podczas gry obie strony konfliktu muszą postawić coś o tej samej wartości (np. życie za życie). Zostajesz w tym świecie, czy szukasz wyjścia? Dlaczego?
Szukam wyjścia, brakuje mi normalnego świata. Poza tym boję się xD
Jeszcze bez mojej wiedzy ktoś postawi moje życie ,
przegramy walkę i będzie po mnie ;(

3. Jesteś na spacerze z siostrą (nie wiem, czy masz siostrę, ale załóżmy, że tak). W pewnym momencie ona odłącza się od ciebie i wraca odmieniona. Okazuje się, że przemieniła się w potwora żywiącego się ludzkim mięsem. Możesz nie dopuścić do tego, by jadła nieznajomych dając jej do jedzenia siebie, kawałek po kawałku. Poświęcisz siebie czy innych?‎
Siebie, nie chcę patrzeć na śmierć bliskich mi osób D;
Tych obcych zresztą też.

4. Zapewne znasz mitologię grecką. Znasz zatem bogów, ich atrybuty i moce. Wiesz też pewnie, że czasem mieli dzieci że śmiertelnikami. Takie dzieci nazywane są herosami i mają część boskiej mocy rodzica. Biorąc to pod uwagę, jakiego boga chciałbyś być dzieckiem? Dlaczego? Co zrobiłabyś że swoją mocą?
Nie mam zielonego pojęcia xD Może Ateny, Zeusa... Nie wiem XD

5. Jesteś kapitanem statku wycieczkowego. W pewnym momencie zauważa na oceanie dryfującą szalupę. Uratujesz tego, kto na niej płynie biorąc pod uwagę, że może to być przestępca, morderca itp. czy zostawiasz człowieka na pastwę losu? Uzasadnij. Jeśli okaże się, że to zły człowiek, jak sobie poradzisz?
Czy wszystkie pytania muszą być takie trudne? Chyba go uratuję.
Jeśli okaże się być, np. mordercą wyrzucę go za burtę XDD

6. Kładziesz się spać i masz świadomy sen. Podchodzi do ciebie mały, zielony jednorożec i mówi, że wszystko, co zrobisz dziś w tym śnie następnego dnia stanie się naprawdę, ale tylko wtedy, jeśli dasz mu pamiątkę, z którą wiążesz najwięcej wspomnień. Zrobisz to? Czemu? Jeśli tak, to co zrobisz w śnie?‎
Jeśli może się wydarzyć wszystko co zechcę, to daję jednorożcowi
pamiątkę. Przecież mogę znaleźć Gina i za pomocą życzenia
ją odzyskać xD
Jeśli nie mam nad tym kontroli, nie daję mu jej.
A co, jeśli wydarzy się coś okropnego?
Jest jeszcze opcja, że to tylko bzdurny wytwór mojej wyobraźni,
a jednorożec mnie oszukuje :P

7. https://www.youtube.com/watch?v=VP7tRV3__z8 <--- Posłuchaj piosenki bez oglądania filmiku (albo po prostu nie czytaj napisów) i napisz mi o czym według ciebie opowiada.‎
Najpierw myślałam, że będzie ostra i będzie opowiadać o czymś okropnym.
Teraz mam wrażenie, że opowiada o czymś miłym, np. przyjaźni, miłości.
Podoba mi się :3

8. Którą opowieść dla dzieci lubisz najbardziej?
,,Alicję w Krainie Czarów". Uwielbiam
wszystko, co z nią związane ;3

9. Jesteś w więzieniu, w którym za wszystko - jedzenie, a nawet skrócenie wyroku - płaci się punktami, które możesz zdobyć tylko biorąc udział w potencjalnie śmiercionośnych grach pokazywanych ludziom - wyścigach, walkach itp. Będziesz zdobywać punkty? Jeśli tak, to na skrócenie wyroku, jedzenie itp.?
Tak, będę je zdobywać. Uzbieram ich tyle, żeby i skrócić
wyrok, i dostać jedzenie.

10. Jak byś zareagował/a jakbyś dowiedział/a się od przyjaciela twojego przyjaciela, ze od np. 3 miesięcy byłeś/aś okłamywany/a?
Nie uwierzę mu, ufam moim przyjaciółkom.
W końcu lepiej mieć jedną lub dwie przyjaciółki,
którym można ufać, niż mnóstwo niby- przyjaciół,
którzy cię okłamują.

11. Jesteś dzieckiem rodziny szlacheckiej i musisz przestrzegać etykiety oraz nosić różne bulwiaste suknie/garnitury itp. Będziesz to robić?
Nie, nienawidzę spódnic ani sukienek (chyba, że są Ghotic Lolicie). Garnitur raczej też odpada.

Nominuję:
The Doll Whisperer
The little girl and the cigarette
PLANETA PARCZUN
OOAK- Moja pasja
My Minty World
Monster High- laleczki w aparacie
lalki Makarreny

Moje pytania:
1. Jaka była Twoja pierwsza lalka?
2. Co najbardziej lubisz robić?
3. Barbie vs. Hujoo?
4. Lubisz mojego bloga? :3
5. Tolerujesz hejterów?
6. Masz jakiegoś zwierzaka? ^^
7. Czytałaś ,,Alicję w Krainie Serc"?
8. Lubisz VOCALOID?
9. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie?
10. Czym robisz zdjęcia? Aparatem, czy komórką?
11. Obitsu hard vs. obitsu SBH?

wtorek, 9 września 2014

Liebster Blog Award ^^

Ohayo ;3
Zostałam nominowana przez Magicrose ^^
Bardzo Ci dziękuję!!!
Liebster Blog Award polega na tym, że odpowiada się na 11 pytań,
a potem nominuje kilka innych blogerów ;D


1. Jakiego przedmiotu szkolnego nie lubisz najbardziej?
Matematyki i w-fu  :/

2. Czy masz zwierzątko domowe? Jeśli tak, to jakie?
Mam kotkę o imieniu Gerfcia :3 Jest rasy Kot Europejski.
 
3. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Hm, niech pomyślę... Uwielbiam rysować,
czytać, oglądać anime, robić zdjęcia, prowadzić bloga oraz przeglądać inne :3
 
4. Ulubiony smak lodów? :D
Najbardziej lubię sorbety, a zwłaszcza cytrynowy i truskawkowy (=^.^=)
 
5. Gdybyś mogła spełnić jedno swoje życzenie, jakie życzenie byś spełniła?
Hah, sekret :D
 
6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Chciałabym zrobić karierę muzyczną.
 
7. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?
To zależy, ale chyba najbardziej lubię komedie ^^
 
8. Gdybyś mogła przenieść się w czasie, do którego roku byś się przeniosła?
Nie mam zielonego pojęcia xD
 
9. Wolisz dzień czy noc?
Chyba noc :P
 
10. Czy lubisz Oreo? :3
Baaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrdzo
 
11. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić najbardziej?
Japonię :)

Nominuję:
The Dolls Corner
BFashions
Księżna Siermiężna
Moje Living Dead Dolls i inne Potwory
Candy51
help me i broke apart my insides
Dal doll and more ♥
My manga ~by Koneko
Page locked. Overflow puppet.
Pullip Blog
My plastic wonderland
Our Monster High

Moje pytania:

1. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
2. Jakiej muzyki słuchasz? :3
3. Oglądasz anime i/lub czytasz mangi? Jeśli tak, to jakie?
4. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
5. Dal vs. Pullip?
6. Pullip vs. BJD?
7. Monster High vs. Ever After High?
8. Lubisz sushi? ^^
9. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
10. Masz jakieś zwierzę?
11. Gdzie byłaś podczas wakacji?

niedziela, 7 września 2014

Lalkowy Alfabet: S jak Samolot

Ohayo ;3
W weekend obitsu Chicken rozpadło się DWA RAZY!!!!!
Czy z Waszymi Dal/Byul/innymi lalkami na obitsu 23 cm też tak się dzieje?
Chciałabym wiedzieć, czy tak jest też u Was,
czy tylko mi trafił się taki wadliwy egzemplarz :/
 
Zauważyłam, że dawno nie było tutaj Kruszynki,
więc teraz się pojawi.
Przepraszam za jakość zdjęć,
ale jestem barrrrrdzo zmęczona ;((
 

 
 
 
 

wtorek, 2 września 2014

Zdjęcia podczas deszczu

Ohayo ;3
Jak po tytule można wnioskować,
w tym poście pojawią się fotki robione podczas deszczu ;)
Ba, nie deszczu, a ulewy!
Na szczęście stoliki w ogrodzie należącym do restauracji,
w której akurat byłam,
były zasłonięte daszkiem (Bo nie ma to jak sensowny tekst! XD) :3
Ale zdjęcia powstały.
Cóż, oczywiście modelką była Chicken :P

Grrrr... Blogger znowu zjadł jakość '-.-
Ale tym razem to mu nie wystarczyło
i na deser połknął kolory!!!

C- Pobujam się :3
 
Na zdjęciu nie widać, że pada deszcz ;(
C- RATUNKU!!!!!!! ULEWA!!!!!!
ZNISZCZY MI FRYZURĘ!!!!!!!!
Ja- Przecież i tak podróżujesz w mojej torbie.
 
Szablon wzięty z tej strony.
 
+ DUUUUUŻY BONUS!!!
 
B- Tylko spakuję zeszyt iiii... gotowe!!!
 
Ja- Pa, Bill!
B- Pa, mamo!
 
Bill o takich ocenach może tylko pomarzyć...
Ale przynajmniej nie jest tak źle jak u Chicken XD
 
Ale Jenny ma dobre oceny,
więc zasługuje na przytulasa ;3
 
Zeszyt Billa zrobiony wg tutorialu My Froggy Stuff.
Ja jeszcze poprawiłam napisy cienkopisem ;)
Czapka, którą ma na sobie Bill made by moja mama. 
 
PS: Zapraszam do zakładki ,,Hana Aiko" ;D