niedziela, 31 sierpnia 2014

Zelf Howlette

Ohayo ;3
Wczoraj miałam świetny dzień! Wreszcie mam
jeden pojemnik na lalkowe akcesoria oraz drugi na ubranka :D
Pochwalę się: kupiłam sobie glany!!! Yay!!! ^^
Do mojej gromadki dołączył Zelf Howlette :3
Pamietam, że jak kiedyś go zobaczyłam
to od razu mi się spodobał.

Na zdjęciach nie widać prawdziwych kolorów figurki D;
 
Howlette ma cudowny ogonek :D
Bardzo podoba mi się to,
że jak by się tego Zelfa nie ustawiło,
to i tak będzie patrzeć na ciebie.
 
Na mojej dłoni :3
 
Howlette i Zelfinka różnią się przede wszystkim wielkością.
Mają również inne fryzurki. Howlette ma ,,szklane" oczy
oraz więcej szczegółów. Ale oba stworki mają podobny kolor włosów :D
 
Przepraszam za notkę bez ładu i składu
oraz za zdjęcia, które są jakie są,
ale to przez koniec wakacji...
Niech zostaną na dłużej ;((
No i obiecuję, że kolejny wpis nie będzie już o Zelfach!!! XD


8 komentarzy:

  1. Ojej, rzeczywiście Zelfinka to przy nim kruszynka :O
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam również do mnie :)
    kawaii-lullaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodziaki! :D Fajne te stworki, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki ^^ pamiętam kiedyś były trolle z takimi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam Howlette *o* Takie śliczne te zelfy <3

    OdpowiedzUsuń