wtorek, 19 sierpnia 2014

Trampki :3

Konichiwa!
Mam tyle do napisania...
Może zacznę od tego, że obejrzałam dwa pierwsze odcinki ,,Rozen Maiden".
To świetne anime! Takie magiczne!
A ,,Różane Panny" są przesłodkie!
Znalazłam też ,,Kuroshitsuji: Book of Circus"
z polskimi napisami.
Tego również obejrzałam dwa pierwsze odcinki.
Są tam podobne momenty do tych z pierwszego sezonu Kuro.
Ale mi to nie przeszkadza :3
W końcu ten sezon wzorowany jest na mandze.
Postanowiłam przejść od razu do ,,Book of Circus".
Pominęłam drugi sezon.
Zaczęłam oglądać pierwszy odcinek,
ale przerwałam.
Nie spodobało mi się ;(
Wczoraj byłam w kinie na ,,Czarownicy".
Jak najbardziej polecam!
Ten film ma w sobie trochę mrocznego Kuroszowego
klimatu ^^
Ale to nie o tym jest ten post,
a o przesyłce, którą wczoraj dostałam XD
To kolejny prezent imieninowy ;D
 
 
Trampki z PullipFamily ^-^
 
Na stopach Bill'a.
 
J- Bill, odgarnij włosy, bo zasłaniają ci oczy.
 
J- Odgarnij je bardziej -.-'
B- Daj spokój z tą grzywką
i tym odgarnianiem!
Nie widzisz jaki jestem śliczny?
J- *szepczę pod nosem* Jakbym słyszała Chicken...

4 komentarze:

  1. A to widziałaś?
    http://www.kinoman.tv/film/kuroshitsuji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fabularny film Kuro? Widziałam zapowiedź
      i zdecydowanie mi się nie spodobało ;(

      Usuń
  2. haha :D Jaka z niego panna :P Dobrze, że oglądasz Rozen Maiden ^^ To naprawdę dobre anime jak i dobra manga. (Chyba) obejrzałam wszystkie anime z Rozen Maiden i (chyba) wszystkie mi się naprawdę podobają :3 Jak już to obejrzysz to polecam Shiki. Ale w sumie to nie każdemu może się podobać, jednak mi się bardzo spodobało. No dobrze... miłego oglądania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bill nosi spódniczki, a Chicken spodnie :P

      Usuń