sobota, 23 sierpnia 2014

Plaża

UWAGA: POST DLA WYTRWAŁYCH!!!
 
Ohayo ;3
Nwm od czego zacząć...
Może od tego, że niedawno zobaczyłam
na stronie o Tokio Hotel
zdjęcie i tłumaczenie fragmentu
jakiegoś pisma. (LINK )
Tytuł był następujący: ,,Tak denerwują swoich fanów".
O co dokładnie chodzi możecie przeczytać po wejściu
w link. Owszem, nie wszystkim podoba
się fragment piosenki z najnowszego albumu,
który został puszczony w pierwszym odcinku
nowego sezonu ,,Tokio Hotel TV",
ale niech nie przesadzają.
Zdecydowanie nie zgadzam się
z fragmentem o fanowskiej miłości.
Aliens (przynajmniej ich większość)
nie przestaną słuchać TH
z powodu jednej piosenki,
która się komuś nie podobała :/
 
Zauważyłam, że na blogu coraz częściej piszę
o m&a, więc postanowiłam, że będę tutaj czasem
wstawiać recenzje mang i anime.
Możecie się ich spodziewać po wakacjach ;)
 
Dzisiaj przeczytałam trzeci tom mangi ,,Puella Magi Madoka Magica".
Jak najbardziej mogę polecić tą serię!
Jest świetna! Muszę obejrzeć anime!
Oczywiście cały czas moją ulubioną postacią jest Kyouko ^-^
 
 Teraz już przechodzę do zdjęć.
Jak widać w Bieszczadach moją ulubienicą była Chicken ;D
 
 
 
 
C- Yay! Lataaaam!!!

4 komentarze: