niedziela, 17 sierpnia 2014

Mangowo, komiksowo...

Ohayo!
Wczoraj dostałam trzy prezenty imieninowe - dwa wybierałam ja,
a jeden moja mama :D
Wszystkie rzeczy są z Komikslandii.
Zdjęcia niestety robione przy sztucznym świetle ;(
 
Garfield!!! ^-^
To prezent wybrany przez moją mamę.
Uwielbiam tego kota,
ale można się tego domyślić.
W końcu pełne imię mojej kotki
to Garfielda.
 
Druga i trzecia część ,,Puella Magi Madoka Magica"!!!
Drugą już przeczytałam i mogę powiedzieć jedno:
ta manga jest świetna! Uwielbiam Kyouko <3
Zawiodłam się na okładce trzeciej części.
Wg mnie twarz Homury jest okropna ;(
 
 
Pin z Grell'em *0*
Jak ja go uwielbiam!
Zamówiłam jeszcze coś z nim,
ale to będzie niespodzianka ;D
 
PS: Zdjęcia były świetnej jakości i jestem z nich dumna,
ale oczywiście blogger zgłodniał -.-'


12 komentarzy:

  1. Uwielbiam Madokę ^^ chociaż sama się czaję na wszystkie części Pandory ;) cóż... mangi nie brzydną z wiekiem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Pandora Hearts"? Jeszcze tego nie czytałam, ale może kiedyś ;D

      Usuń
    2. Tak ^^ Rewelacja i anime też <3
      Dziękuję, takie czapy robi się szybko i łatwo :)

      Usuń
    3. Więc jak nie będę miała żadnej mangi do czytania to z chęcią przeczytam :3

      Usuń
  2. Gratuluję prezentów :D Puella magi madoka magica to chyba moja ulubiona manga ^^ W sumie to była moja 1 manga.... XD no nie ważne, czekam teraz na tą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją pierwszą mangą był ,,Pamiętnik Kociłapki" ^^
      Niespodzianka powinna do mnie dotrzeć w tym tygodniu ;)

      Usuń
  3. Ooo, Madoka! Dostałam trzy tomy, na święta i musze powiedzieć, że są genialne.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że największe zainteresowanie przyciąga Madoka xD

      Usuń
  4. Piąteczka, ja też uważam, że Kyoko rządzi XD
    Mam wszystkie tomy Madoki i teraz zaczynam z wersją ~the diffrent story, tylko nie mam kiedy kupić drugiego tomu :/
    Achhh, no i Grell ^^ Ukochany czerwony kołtun, Kuroshitsuji, szczerze mówiąc, to była (obok Aloisa) ma ukochana postać od samego początku oglądania serii ^^
    Też sobie chciałam kupić takiego pina, ale w końcu tak wyszło, że kupiłam z Cielem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,The Diffrent Story" przeczytam po przeczytaniu trzeciej części :) O Aloisie nic nwm, ale z tego co widziałam to za nim nie przepadam...

      Usuń
  5. Pin z Grellem jest śliczny :3

    OdpowiedzUsuń