poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Lalkowy Alfabet: O jak Obcasy i P jak Paski, czyli nadrabiam zaległości.

Hello ;3
Z jednej strony mam i tak dużo to wrzucenia na bloga,
a tutaj dochodzi jeszcze LA.
Z drugiej strony to fajna zabawa :)
Chętnie bym się rozpisała,
ale dziś nie mam weny.
Zdjęcia są jakie są, bo światło było nie najlepsze,
a ja zmęczona ;( Przyciemniłam je w programie graficznym,
ale to niewiele dało...
 
 
O jak Obcasy
 
 
 
Ja- Jenny, co ty robisz? O_O
J- Podziwiam butki, nie widać?
Ja- Masz je od siedmiu miesięcy!
J- Ale rzadko mi je wkładasz!
 
P jak Paski
 
 
 
Bandaże to nie do końca paski,
ale udawajmy, że to to samo ;)
Wisiorek dostałyśmy od Iny.
 
+ bonus!
 
Z serii ,,Za kulisami".
(Wiem, że jakość beznadziejna D;)
 
 
 
PS: Blogger zjadł jakość :/
 
 
 
 
 
 
 
 
 


4 komentarze:

  1. Swietne te buciki!!! ZAuwazylam juz we wczesniejszym poscie ale zapomnialam napisac ;)
    Paski tez bardzo pasiaste....chyba pozyczone od Cleo co? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pożyczone od jeszcze tutaj nie pokazywanej Cleo ;)

      Usuń
  2. Buciki są rzeczywiście prześliczne :3 Masz bardzo urocze lalki.

    OdpowiedzUsuń