czwartek, 28 sierpnia 2014

Lakowy Alfabet: R jak Roślina

Ohayo ;3
Dzisiaj przybył do nas niespodziewany gość!
I nie - to nie jest lalka.
Ten "ktoś" weźmie udział w dzisiejszym poście ;)
Jest to przeuroczy stworek,
którego nazwałam Zelfinka,
więc możecie się domyślić z jakiej serii pochodzi ;)
Uwaga, uwaga!
Przed państwem Venus i Zelfinka XD
 
 
V- Tylko posadzę nasiona... i gotowe!!!
Teraz poczekam :D
 
V- O, tak szybko urosło? Ale co to...
WŁOSY?!!!
 
V- Czymkolwiek jesteś, nie zbliżaj się do mnie!!!
Z- Spokojnie, nie zrobię ci krzywdy!
Chcę się zaprzyjaźnić!
 
V- Rzeczywiście, jesteś całkiem milutka!
 
+ BONUS!!!
 
Pamiętacie jak pisałam, że zamówiłam coś z Grell'em.
Dzisiaj to "coś" dostałam!!!
 
Tak, to piórnik :3
Jest bardzo pojemny i wykonany z miłego, w dotyku, materiału.
A nadruk po prostu awwwwww *^*


13 komentarzy:

  1. Jaki ten piórnik jest cudny! *O* Chyba muszę sobie zrobić wycieczkę do Yatty xD A duży jest ten piórnik? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma 21 cm długości i 12 cm wysokości ;3

      Usuń
    2. Te piórniki są dostępne tylko
      w internetowej Yattcie ;)

      Usuń
    3. Haha, a właśnie, że nie! *^* Bo nasza Yatta jest super i taki oto wpis dodała na Fb: https://www.facebook.com/yattaplpoznan/posts/487267181410039 ^^

      Usuń
    4. O, w Poznaniu są :D U mnie nie ma ;(

      Usuń
    5. 'U mnie'? Czyżbyś... mieszkała w Warszawie albo Wrocławiu? xD

      Usuń
    6. No, nie ważne, w każdym razie w Warszawie też już mają piórniki ^^
      https://www.facebook.com/YattaplChmielna10/photos/a.166978813464003.1073741828.164231290405422/328076494020900/?type=1

      Usuń
  2. Zabawny stworek, trollowaty taki ;)
    Świetny piórnik ^^ idealny do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń