wtorek, 26 sierpnia 2014

Jaki by tu dać tytuł?

Ohayo ;3
Udało mi się znaleźć odcinki ,,Sailor Moon" z polskim tłumaczeniem! Yay!
Kiedyś oglądałam je na YouTube, ale kanału tego już nie ma ;(
Na szczęście pewna strona okazała się być bardzo pomocna.
Teraz przygody czarodziejek w marynarskich strojach oglądam TUTAJ :)
Skoro jesteśmy w temacie Sailorek to powiem, że Action Figuart Usagi coraz bardziej
mnie denerwuje. Kiedy już ją ustawię i chcę odnieść na półkę, to albo
stojak się rozpada, albo dłoń odpada i ląduje na BIAŁYM dywanie :/
Skoro już ponarzekałam, to przejdę do tematu posta.
Pokażę Wam rzeczy, które ,,zdobyłam" w sobotę ;)
 
,,Kot Simona kontra reszta świata"!
Lubię go prawie tak samo jak Garfielda ;D
 
Pierwszy tom ,,Jak powstaje manga".
To naprawdę świetna książka,
zdecydowanie ją polecam!
Z pewnością kiedyś kupię drugi tom :3
 
Pocky ^-^
Nieraz czytałam, że są pyszne
iiiiiii... w 100% mogę się z tym zgodzić!
 
Pin z Chi ;3 Kawaii!
 
Śliczny pin z Madoką :)


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ,,Kot Simona" kupiony
      w księgarni Dedalus, ,,Jak powstaje manga" 'zdobyty' na straganie z używanymi książkami, a Pocky oraz piny
      są z Yatty ;)

      Usuń
    2. Kurczę,w takim razie muszę częściej odwiedzać stragany z uzywanymi książkami xD

      Usuń
    3. Odwiedzaj, odwiedzaj, można tam fajne rzeczy znaleźć ;)

      Usuń
    4. O, zmieniłaś avatara na Doll :)
      Chyba moja ulubiona postać
      z nowego sezonu Kuro ;3

      Usuń
    5. Szczerze mówiąc to też chciałam zmienić swojego Avatara na Doll, ale zaczekam. Ty byłaś pierwsza ;)

      Usuń
    6. Wiesz co, ja lubię Doll, ale tylko w 'nie Doll'owej' postaci xD Tj. jako Pieguskę. Prawdę mówiąc bardziej lubiłam 'ją' jako 'jego', ale zdążyłam się już przyzwyczaić x3 A, i takie pytanko - czytasz Kuro czy oglądasz? :3

      Usuń
    7. A, i jeśli chcesz zmieniać avatara, to nie czekaj, aż ja nie ustawię inny, bo to naprawdę mogłoby trochę potrawać xD W końcu Grell'a miałam/// ile? Z pół roku?

      Usuń
    8. Ja też wolę Doll jako Piegusa ;)
      A więc szukam jakiejś grafiki
      i zmieniam avatara :3

      Usuń
    9. Aha, no i Kuro oglądam ;) A Ty?

      Usuń
    10. Najpierw obejrzałam sezony 1 i 2, bo wtedy jeszcze Book of Circus nie było. Ogólnie to było moje drugie 'świadome' anime. Pierwszy tom mangi dostałam w zeszłym roku podczas klasowej Wigilii, a aktualnie jestem na 7 tomie. Nie zaczęłam jeszcze oglądać BoC, ponieważ wolę najpierw przeczytać Akt Cyrkowy w mandze, a on trwa od 6 do 8 tomu, więc dopiero gdy przeczytam całość zacznę oglądać :3

      Usuń
    11. Heh, niniejszym po przeczytaniu twojego profili uznaję, iż musimy się poznać *^* Anime, Vocaloidy, Monster High, Percy Jackson i Baśniobór? Najlepsza mieszanka zainteresowań, przybij pionę >w<

      Usuń
    12. Przybijam :D Fajnie, że mamy podobne zainteresowania :D

      Usuń
    13. I jeszcze ta sama ulubiona postać z Book :3
      A tak na inny temat, to czy masz zamiar być na tegorocznym Japaniconie w październiku? Bo postanowiłam zebrać sobie konwentową drużynę z internetów xD

      Usuń
    14. Niestety, barrrrrrrrrrrrrdzo chciałabym tam być, ale mam
      daleko do Poznania ;((

      Usuń
    15. Cóż, może kiedyś spotkamy się
      w jakichś innych okolicznościach ;)

      Usuń
  2. Wow swietne zakupy!!! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to zawsze masz nam do pokazania jakieś fajne rzeczy ;))
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń