wtorek, 5 sierpnia 2014

Don't Jump

Guten Tag!
Przywitałam się po niemiecku, ponieważ właśnie
stamtąd pochodzi zespół, którego piosenka była inspiracją
do stworzenia tych zdjęć. Mowa tu o zespole Tokio Hotel.
Są różne opinie na jego temat, ale ja bardzo go lubię :3
Piosenka ,,Don't Jump" (fragmenty jej tekstu pojawią się
w tym poście) zainspirowała mnie do tego posta,
który będzie inny niż reszta wpisów na tym blogu.
Zdjęcia są zrobione dosyć dawno, więc jakość nie powala.
A dodatkowo blogger to pogorszył. Grrrrrr...
 
 

 On top of the roof, the air is so cold and so calm
I say your name in silence
You don't wanna hear it right now
 
The eyes of the city are counting the tears falling down
Each one a promise of everything you never found

I scream into the night for you
Don't make it true
Don't jump
 
The lights will not guide you through
They're deceiving you
Don't jump
 
Don't let memories go of me and you
The world is down there out of view
Please don't jump
 
You open your eyes but you can't remember what for
The snow falls quietly, you just cant feel it no more
 
Somewhere out there you lost yourself in your pain
You dream of the end to start all over again
 
And I've all that cant hold you back
then I'll jump for you
 
Dzisiaj miały się pojawić zdjęcia z pobytu w Bieszczadach,
ale obiecuję, jutro je dodam!
Teraz jak patrzę na te zdjęcia, to nie wierzę,
że kiedyś robiłam takie słabe fotki ;(
 
+ bonus!
 
 
 
 
 
 



 
 
 
 



 
 



 
 
 

7 komentarzy:

  1. Nie slucham kompletnie Tokio Hotel choc sa dosc popularni ;) Czasem tylko jak wpadnie mi w rece jakis artykul o blizniakach to poczytam ;) Fajne Fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :3
    Chciałam powiadomić, że przeszłaś do drugiego etapu konkursu z nagrodą rzeczową. Szczegóły tutaj: http://monsterhighblox.blogspot.com/2014/08/wyniki-etapu-i-etap-ii.html
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia - super ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne! <3
    Wróciłam i zapraszam na nowy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!
    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń