sobota, 16 sierpnia 2014

Bieszczady: Jenny

Kalimera!
Dlaczego przywitałam się po grecku?
Bo byłam na Santorini!
Miałam dodać zdjęcia z Bieszczad...
Ale zapomniałam. Bardzo Was przepraszam!
Dodaję je teraz.
Co widziałam w Grecji,
napiszę w innym poście.
 
Przed Wami Jenny!
Chciała sesję
w bikini, więc ją dostała ;)
A, zapomniałabym! Mam Flickr'a!
Będę dodawać tam zdjęcia raczej nie lalkowe.
No MOŻE, któraś z moich lalek tam się kiedyś pojawi.
Tutaj macie linka: <KLIK>

 
 
 
 
 
PS: Blogger zjadł jakość zdjęć ;(


8 komentarzy:

  1. Strój naprawdę ładny :D Sama go uszyłaś? Jeśli serio bloger zjadł całą jakość zdjęć to smutno, ale jeżeli ogólnie zdjęcia nie były najlepszej jakości to może postaraj się dokładać więcej dokładności. Nie wiem jak to wytłumaczyć, bo sama nie jestem profesjonalistką... Mam nadzieję, że nie weźmiesz tego za bardzo do siebie, ale nie zawsze zdjęcia Ci ładnie wychodzą. Kiedy robisz zdjęcia Kruszynce to są one naprawdę jest ładne, a jak Chicken, albo Jenny to już gorzej. Zdjęcia wyglądają jakbyś robiła je na szybko. Za to zdjęcie na nagłówku jest bardzo ładne, ale jak dla mnie to jest ono za duże... Myślę, że to już wszystko co chciałam Ci powiedzieć ;) Proszę nie odbieraj tego jako coś miłego, ale jako jakąś (chociaż małą) radę.
    Pozdrawiam Mikilu,
    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strój wzięty od jakiejś Barbie ;) Wiem, teraz jak patrzę na moje stare zdjęcia to nie wierzę, że ja je zrobiłam, bo
      są koszmarne. Teraz zaczęłam się jeszcze bardziej starać i jestem dumna
      z najnowszych fotek. Tutaj blogger rzeczywiście STRASZNIE zjadł jakość.
      Dziękuję za radę ;3 Niektórzy piszą rady w taki sposób, że komuś może zrobić się przykro, a Ty to ładnie sformułowałaś ;3

      Usuń
    2. A co do nagłówka, to nie dało się go zmniejszyć D;

      Usuń
    3. O... no cóż szkoda, że nie da się, ale i tak jest ładny tylko taki trochę pikselowy XD Fajnie, że mój komentarze nie wyszedł najgorzej :D Czekam na kolejne zdjęcia :P

      Usuń
  2. Jenny jest śliczna :3 Bardzo ładnie wygląda w tym stroju, pasuje jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay! Szkoda, że nie widziałaś jej miny kiedy przeczytałam jej Twój komentarz :)

      Usuń
  3. Twoja Jenny jest cudna :) a strój bardzo jej pasuje :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jenny na tą chwilę jest moją ulubienicą :3

      Usuń