środa, 20 sierpnia 2014

Bieszczady: Chicken

Hello :3
Hah, co by tu napisać!
Chciałam znów zacząć oglądać ,,Sailor Moon",
ale nigdzie nie mogłam znaleźć 19 odcinka
z polskimi napisami/lektorem :/
Posłuchałam dwóch piosenek zespołu Nightwish
i to jest... naprawdę świetne!!!
Zdecydowanie spokojniejsze niż muzyka innych
zespołów metalowych, które słyszałam.
Co mogę więcej powiedzieć?
Przed Wami Chicken!
Z tych zdjęć jestem bardzo dumna ;3
Cóż... Nie zmienia to faktu, że Blogger
znowu zjadł jakość '-.-
 
 
 
C- Zostaw! To mój kisiel XD
 
 
 
C- Widzę Cięęę!
 
+ BONUS!!!
 
Stare zdjęcie Chicken (jeszcze na stockowym ciałku)
i mojego nieskończonego rysunku Sebastiana :P


4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! XD Kocham Twoją Chicken ♥
    Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow *.* Ślicznie rysujesz :D Przedostatnie zdjęcie (z bonusem to 3 od końca >.<) jest moim zdaniem najładniejsze ;P
    Pozdrawiam Mikilu =(^.^)=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rysunek jest baaaardzo stary. Wtedy dopiero zaczynałam oglądać Kuro :P
      Skończyłabym go, ale gdzieś mi się zapodział D;

      Mi też podoba się to zdjęcie ;)

      Usuń