środa, 4 czerwca 2014

Ze świata EAH: Cerise Hood Thronecoming!

Wiem, że od jakiegoś czasu nie piszę o nowinkach,
ale teraz zaczynam nowy dział: ,,Ze świata EAH"!
To jest świetna nowinka, więc nie mogłam się powstrzymać!
Musiałam o tym napisać!
Oto Cerise Hood Thronecoming!


Źródło: ever-after-high-cerberek.blogspot.es
Zacznę od torebki. Jest śliczna! Wygląda jakby naprawdę
była pokryta futerkiem :D Na złotej rączce umieszczona
jest główka wilka. Wszystko jest dopięte na ostatni guzik.
 
Te buty kojarzą mi się tak steampunkowo :)
Są naprawdę świetne!
 
Książka to jej pudełko.
Jest przepiękne!
Ten wilk jest genialny!
 
Przechodzimy chyba do najbardziej interesującej części
każdej lali, czyli twarzy!
Od razu widać, że Cerise wdała się w tatę.
Czy tylko mi jej makijaż przypomina ten
od Clawdeen Basic? :D
Nie wiem, czy ~panna Hood została blondynką,
czy to jej pasemka. Mam nadzieję,
że przefarbowała włosy na blond.
Byłaby śliczna!
Cóż, nie wiem co więcej mogę o niej powiedzieć.
Ta lalka jest naprawdę cudna!
 
Daję jej 10/10.


10 komentarzy:

  1. ...nie mam pojęcia co to za lalka pomimo iż jej zdjęcie jest na moim blogu ;P To lalka Mangusty z Mangustowa. Ona ma mnóstwo takich zachwycająco-przerażających cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. służę: http://mangustowo.wordpress.com/2013/12/08/little-apple-dolls-erro-14/

      Usuń
  2. To nie jest Cerise Throncoming. :) Jest to specjał na Comic Con w Sandiego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja,zupełnie inna niż basic O.o

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest Thonecoming tylko edycja kolekcjonerska!

    OdpowiedzUsuń