piątek, 6 czerwca 2014

Ze świata EAH: Cedar Wood Hat-tastic Party!

W internecie pojawiły się
zdjęcia promocyjne Cedar Wood Hat-tastic Party.
 
 
Ta lalka jest naprawdę śliczna!
Bardzo podoba mi się jej sukienka.
Jest naprawdę dopracowana.
Całość psują buty. To złoto tutaj nie pasuje!
Kapelusz trzyma się na opasce,
która również jest złota.
Zamiast tego koloru lepiej wyglądałby
srebrny.
 
Fryzurka jest cudowna :3
Cerise wygląda uroczo z różową
szminką *0*
Szczerze mówiąc, ten kapelutek jest jakiś dziwny...
Mniejsza wersja czapki krasnoludka xD?
 
Daję jej 9,5/10.
Odjęłam pół punktu za kapelutek
i buty. 


2 komentarze:

  1. Jestem tak pół na pół z EAH, trochę za pyzate są dla mnie ;)
    Jeśli będziesz zainteresowana napisz do mnie na tantpis@wp.pl :)
    Dzisiaj robię wersję z czachą ze skelanimals ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaczekam na wersję z czachą. Kupię albo
      z królikiem, albo z czachą, albo obie :)

      Usuń