czwartek, 12 czerwca 2014

Pokoje

W tym poście pokażę Wam,
jak wyglądają pokoje moich lalek :)
 
Pokój, w którym nikt nie mieszka:
 
Tutaj trzymam rzeczy, które przydają się
do sesji.
 
Pokój Jenny i Chicken:
 
Dziewczynki są siostrami,
więc mieszkają razem :)
Łóżeczko jest prezentem gwiazdkowym.
Część rzeczy wyjęłam z pudełek
i znalazłam im nowe zastosowanie.
Półeczkę zrobiłam
z takiego wkładanego ,,czegoś",
które było w skrzyni stojącej przed łóżkiem moich panienek.
Włącznik i gniazdka elektryczne są wydrukami z bloga
My Froggy Stuff.
Lampka zrobiona według tutorialu
tej samej użytkowniczki. 
 
Pokój Kruszynki:
 
Mebelki wzięte od Sylvanian Families,
poza zegarem. Posłanko dotarło
do mnie razem z Kruszynką :)
Większość dodatków
również jest wzięta od Sylvanian Families.
 
Pokój przyszłej/go lokatorki/a:
 
Nie chcę zdradzać nawet płci zamówionej lalki :)
Łóżko i szafka nocna są z domku dla Barbie.
Radio od Moxie Girls.
Poduszkę dały Jenny i Chicken.
Kocyk made by moja mama.
Globus i szafka szkolna zrobione według poradnika 
My Froggy Stuff. Pokoik jeszcze nieskończony :)


3 komentarze:

  1. Jak dużo tych pokoików, zadroszczę! Masz domek czy szafkę na te pokoiki?
    My Froggy Stuff ma rewelacyjne tutoriale :) uwielbiam jej kanał na yt :) wydrukowałam od niej tablet i telefon dla Amelii ale jeszcze nie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szafkę ;) MyFroggyStuff jest genialna! Niedługo przykleję wydrukowane z jej bloga okna dla moich dyniek :)

      Usuń
    2. Jej blog i kanał na yt to mnóstwo inspiracji :)
      Cała szafka, jak u mnie a i tak miejsca brakuje ;)
      Torebeczka wysłana, zaraz zrobię zdjęcia potwierdzenie i wyślę na maila :)

      Usuń