niedziela, 15 czerwca 2014

Omoide

Nie wiedziałam jaki dać tytuł,
więc jest jaki jest.
Omoide znaczy po japońsku wspomnienia.
Dzisiaj będzie trochę starych,
wcześniej tutaj niepublikowanych zdjęć.
 
 
Kruszynka w trakcie tworzenia tego posta.
 
 Parę starych zdjęć Jenny i Chicken.
Teraz moja pullipanna wygląda
znacznie lepiej :)
 
Mała Kruszynka :3 Aż chce się ją schrupać!
Nie wierzę, że jest moja!
 
Stare selfie Jenny.
 
:)
 
Nowsze zdjęcie.
 
+bonusy!
Moje matrioszki.
 
Sailorka dla przypomnienia, że jest
i ma się dobrze :)
 
I zdjęcie śmiesznej sowy z wycieczki
do Ptasiego Azylu :D
 
Moja grafika. Robotica Freaky jest córką Robota i Grella Suttcliff'a
 
PS: Chcielibyście jakieś zmiany na tym blogu? Mam wprowadzić jakieś specjalne posty?

12 komentarzy:

  1. Jejku, ta sówka ma oczy jak mój kot :D
    Jenny teraz wygląda dużo lepiej, czarny to był zdecydowanie jej kolor :3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sowa jest świetna! A ja trzymałam ją na ręce :D

      A nowy wig Jenny niedość, że ładniejsze do znacznie lepszej jakości :)

      Usuń
  2. Robotica jest świetna! Masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Niedługo zrobię jej przyjaciółkę ;)

      Usuń
  3. I ♥ Your blog. Odwiedzisz mnie? - marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne lalki :) Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh, Jenny jest CUDOWNA <3
    kachałam, kocham i będę kochać Noir ^^
    i czyżby to była...fiigurka z Bunny? :D Śliczniutka, zawsze chciałam mieć jakąś figurkę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem niezmienni zachwycona Twoją kocią lalą! Jest przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń