niedziela, 1 czerwca 2014

Dzień Dziecka

Legenda:
K- Kruszynka
J - Jenny
C - Chicken
R - Ja
 
J, K, C - *bawią się*
J - O co chodzi?
Nie widzisz, że jesteśmy zajęte?
R - Czyli, że nie chcecie prezentów?
K- Prezenty?
C - Oczywiście, że chcemy!
R - Ok!
 
K - Jest cudna!
Nazwę ją Orzeszek
i już zawsze będziemy przyjaciółmi!
 
C - Jaka fajowa *0*
Zawołam dziewczyny
z naprzeciwka.
Zagramy sobie! :D
R - I to już wszystko!
 
R - Jenny, co się stało?
 
R - O co chodzi?
J - O to, że Kruszynka i Chicken
dostały prezenty, a ja nie!
R - Spokojnie, twój prezent
będzie z lekkim opóźnieniem ;)
Ale mogę ci powiedzieć,
że będzie największy!
 
J - Obiecujesz?!
R - Tak :)

6 komentarzy:

  1. Dzień dziecka to najfajniejszy dzień na prezenty dla lalek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam, masz rację D dziękuję :) szyję ręcznie więc szwy nie są idealne więc nie wiem kto chciałby to kupić ;) gdybym miała maszynę to co innego :(

      Usuń
    2. Ja bym kupiła ;) Też szyję ręcznie ;)

      Usuń
  2. Oh, jaka sympatyczna historyjka.

    OdpowiedzUsuń