poniedziałek, 30 czerwca 2014

Dwa dni z Chicken: Ulubione komplety ubrań

Hej, to ja, Chicken!
 
To pierwszy post z serii ,,Dwa dni z (cudowną) Chicken"!
Chociaż powinien to być cały rok. Jestem śliczna :3
Pokażę Wam moje ulubione komplety ubrań!
 
Komplet na co dzień. Wyglądam w nim cudnie ^^
W końcu ładnemu we wszystkim ładnie :)
Można tak chodzić do szkoły,
na zakupy, do kawiarni
i gdzie tylko chcemy.
Hej, może poproszę
Roboticę, żeby pozwoliła
mi tutaj prowadzić posty modowe!
Tak, wiem, mam świetny gust ♥
Co wy na to?
 
A teraz stylizacja wieczorowa...
 
 
 
 
 
uwaga...
 
 
 
 
 
 
 
 
uwaga...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jeszcze chwila...
 
 
 
 
 
 
TADAAAAA!!!!
 
 
Cudnie wyglądam.
Każdy tak powinien się ubierać
(o ile jest tak ładny jak ja)!
 
Pokazałabym wam więcej stylizacji,
ale jestem zmęczona...
 
Buziaczki :*


5 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten model i jaki ma gust :D a w ogóle zmieniasz jej wiga czy zostawiasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe. Chicken jak zwyklę potrafi poprawić mi humor :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałam, że to koleś O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, moja koleżanka też tak myślała :P

      Usuń