niedziela, 29 czerwca 2014

Brak tytułu to też tytuł

Znalazłam parę fajnych zdjęć w internecie :3
 


Lalki Azone. Są cudne!
 Kiedyś zrobię coś podobnego
za pomocą ciałka, naklejek z oczkami i główki obitsu,
wiga oraz kredek akwarelowych c:
 
A teraz wersje limitowane,
które bardzo mi się podobają.
 

Sebastian jest na plasticpop *0*
Ale mi bardziej podoba się Ciel.
Szkoda, że nie zrobili Grella ;(
 
 
Kostiumy kąpielowe Sailor Moon!
Podoba mi się zestaw Sailor Mercury. 
 
 

Czy to nie jest kawaii? :3
 
 
Taeyangi Bill i Tom
z Tokio Hotel!
Szkoda, że to (chyba) customy ;c


8 komentarzy:

  1. Ten Ciel jest cudowny. Od zawsze chciałam go kupić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne te figurki! Chciałabym taką u siebie ;)
    Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że te lale z Kuroshitsuji średnio mi leżą, jakoś nie mogę ich przetrawić jako lalki (pomijając BJD). A customy z TH- Boże, kiedy oni tak fajnie wyglądali? Widziałaś ostatnie zdjęcia Billa i Toma? Porażka. Ale nic nie może przecież wiecznie trwać. :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :< Teraz wyglądają koszmarnie! Billa jakoś zniosę, ale Tom? Tragedia!

      Usuń
    2. A kiedyś rzeczywiście świetnie wyglądali...

      Usuń
  4. Ta pierwsza panienka jest meggga urocza! :3
    A to zdjęcie pieska - aż chciałoby się tulić! ;3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń