wtorek, 27 maja 2014

Spóźnione życzenia. Ale wy ze mną nie jedziecie!

Legenda:
K - Kruszynka
J - Jenny
C - Chicken
R - Ja
 
R - Hm ... Dlaczego ten plecak jest pełny?
Przecież jeszcze nic nie spakowałam ... .

J, C, K - Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mamy!
R - Dziękuję! No, ale wiecie, że Dzień Matki był wczoraj?
Trudno, i tak bardzo wam dziękuję!

C - Z tego powodu, że tak bardzo cię kochamy,
postanowiłyśmy same się spakować do plecaka!

J - I to był mój pomysł.

K - Nie gniewasz się?
R - Nieee, no co ty ;)
Tylko wiecie ...
Wy ze mną nie jedziecie!

C - Spokojnie, nie martw się o nas!
Wzięłyśmy wszystko!
J - Mamy torbę, ...

K - ... walizeczkę, ...

C - ... i poduszkę.

Dopiero teraz zauważyłam, że Chicken zjechała sukienka xD
C i J - Oczywiście nie zapomniałyśmy o małpce!
R - Ale mi chodziło o to, że nie zabieram
was ze sobą!
Wszystkie - Ale my będziemy tęsknić!
R - Dziewczyny, wyjeżdżam tylko na 3 dni ...


4 komentarze:

  1. Uwielbiam Twoją Kruszynkę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kruszynka cieszy się dużo popularnością :)

      Usuń
  2. Dziewczyny widocznie nie mogą bez Ciebie żyć :D
    Chicken <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzisiaj bardzo ciepło mnie przywitały :D

      Usuń