niedziela, 11 maja 2014

Leniuch

Legenda:
J- Ja
K- Kruszynka
 
J: Kruszynka, wstawaj!
K: Daj mi spokój!
Jest ranek!
J: Właściwie, to jest 19.00...
K: No dobra, już wstaję...
 
K: ... i ubieram się!
 
K: No, już się ubrałam!
 
K: I czas na poranną herbatę!
J: A właściwie wieczorną.
 
K: I śniadanie!
J: Tak naprawdę,
to kolację.
 
J: Ekhem, Kruszynka,
co ty robisz?
K: Kładę się do łóżka,
a co? Kota w łóżku
nie widziałaś?
J: Widziałam,
ale dopiero co wstałaś!
K: Nie kumasz kociego czasu!
J: Może i masz rację,
ale... nie przebierzesz się?
K: Jestem wyczerpana
śniadaniem...
J: *przerywam Kruszynce* Kolacją.
K: Nieważne!
W każdym razie jestem zmęczona!
 
I takiego mam lenia w domu.
 
+ bonus!
Nie będę Was męczyć,
pokazuję mojego customa.
Jeszcze czeka na ciałko i ubranko :D
 
A więc przedstawiam Wam
Katie LaCrice!

Szczerze mówiąc,
to zdjęcie nie oddaje jej uroku (taaak,
jestem bardzo skromna xD).
 
Katie jest córką lukrecji
i ma 17 lat.
Interesuje się muzyką
i zwierzętami (zwłaszcza ptakami).
Jej domowym zwierzakiem
jest kruk o imieniu Night.
Jej ulubiony przedmiot to upiorna magia,
a znienawidzony - historia.
 
I to chyba tyle.
 
I zapomniałabym wspomnieć,
że w konkursie u Kasi MH
zajęłam 3 miejsce!
To mój dyplom :)

 
 
 
Bardzo się cieszę!

Poza tym została zmieniona nazwa bloga.
Ten blog już nie nazywa się
,,Monsterki Rządzą!!!:D",
tylko ,,Pokaż mi swoje lalki, a powiem Ci kim jesteś.''. ;)
 
 
 
 
 


6 komentarzy:

  1. Kruszynka ma śliczniutkie oczka ^.^ W ogóle jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kruszynka jest chyba najbardziej lubiana ^^

      Usuń
  3. Katie śliczna, czekam na jej ciałko w ubranku :) Będziesz jej robiła jakąś fryzurę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam jej zrobić coś a'la dready, ale mi nie wychodziło ;( Cóż, trudno. Ciałko postaram się nabyć jak najszybciej :)

      Usuń