niedziela, 4 maja 2014

Krótkie fotostory

To moje pierwsze fotostory,
więc nie jest idealne,
ale chyba całkiem
niezłe,
jak na pierwszy raz ;)
Zapraszam!
 
Legenda:
J- ja
C- Chicken
 
J: Chicken, co robisz?
C: Gram. Ale...
J: Ale co?
C: Ale mam ochotę na coś
większego.
J: Czyli?
C: Czyli inną gitarę.
TWOJĄ gitarę!
J: CO?!
C: Chcę zagrać
na twojej gitarze!
J: No dobra, ale...
C: Fajnie! To jadę!
C: I już jestem!
J: Okej,
to teraz wyjmij gitarę.
C: Ty ją wyjmij!
Ja jestem lalką,
jak to sobie wyobrażasz?!
J: Ok, już wyjmuję.
C: Już prawie mam...
Aaaa! Spadam!
C: Auuuaaaa.
C: No i widzisz co narobiłaś?!
J: Ja?!
C: No, a kto!
To ty mi kazałaś
zagrać na twojej gitarze!
J: Taaa, jasne.
C: To idę. Przepraszam,
jadę.
 
 
Aha, no i już nie w temacie fotostory.
Kończę customa!
Muszę tylko kupić ciałko :)
 
A tutaj zapowiedź:
Praktycznie, nic na niej nie widać,
ale to i tak fragment
zrepeintowanej lalki xD
 
 
~ Pisała Robotica Freaky
 
 
 
 

 
 
 
 


2 komentarze:

  1. fajna historyjka :) Jestem ciekawa repaintu ;) Wiec czekam na więcej...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Niedługo pojawi się zdjęcie :)

      Usuń