niedziela, 27 kwietnia 2014

Zajączek

Moje lalki chciałyby Wam pokazać parę rzeczy,
a konkretniej to co nam zajączek przyniósł.
 
Chicken: Zobaczcie jaką fajną poduszkę dostałyśmy!
Zaraz, zaraz! Właśnie dostałam wiadomość,
że to tylko nawleczka! Cóż,
Jenny będzie bardzo zawiedziona. *udaje zmartwienie*
 
Ja: Chicken, wiesz, że kiedy siedzisz na tej poduszce,
to nic nie widać?
Chicken: I co z tego ?! Ja jestem ładniejsza! Czytelnicy
chcą oglądać mnie, a nie jakąś poduszkę!
Ja: Występujesz w prawie każdym poście
i jeszcze ci mało?
Chicken: No właśnie! PRAWIE robi dużą różnicę!
Uszyj mi coś w końcu,
to będę zadowolona!
Ja: Zauważ, że nie mam czasu,
zwłaszcza, że nie mamy maszyny
i muszę szyć ręcznie!
Chicken: To kup maszynę!
Ja: Ok, daj mi znać jak na nią uzbierasz!
Chicken: Ale...
Ja: Chicken, dosyć, nie o tym jest ten post!
 
 
A Kruszynka jest grzeczną modelką :)
 
 
Jenny: Trafiły nam się również żelopisy,
które były idealne do mojego nowego
dzieła.
Ja: Jakiego dzieła? Jenny, czy to mój rysunek?
Jenny: Nie, nie twój, a mój :D
Ja: Taaa, jasne.
Jenny: A właśnie, ze tak!
 
 
 
 
 
 
Kupiłyśmy również wydanie specjalne magazynu MH,
a jako dodatek był dołączony genialny zestaw,
na 100% się przyda :)
 
- Manekin
Niestety, nie są to proporcje żadnej z lalek,
które posiadam. Jednak może się przydać
do pokoju moich lalek. U Jenny
i Chicken nie ma już miejsca,
ale jestem w trakcie zbierania
na nowego lokatora/kę,
a jak dobrze pójdzie
to będzie to dekoracja
w pokoju wyżej wymienionej
lalki/lalka (modelu,
płci, czy rodzaju nie podaję,
to ma być niespodzianka :3)
 
- Wstążka
 
Jest bardzo krótka,
ale może się przydać jako wypełnienie,
np. sukienki lub spódnicy.
 
- Sama nie wiem co
Nie wiem jak to nazwać,
ale jest to taka gumka z falbanką xD
Uszyję z tego dusik dla Jenny.
Będzie słodko wyglądać. Awwwww :3
 
- Naklejki
Szkoda, że to naklejki,
a nie prawdziwe ćwieki.
Mają je imitować,
ale nie udaje im się to.
No bo kto widział złote ćwieki?!
 
- Rzep
Super, że go dodali,
ale szkoda, że taki krótki D:,
ale raczej mi się przyda.
 
- Złoty materiał
 
Cóż, ten materiał
bardziej nadaje się do wycinania aplikacji na ubrania,
niż szycia ubranek.
 
- Jasnofioetowy materiał w ciemnofioletowe kropki
 
Może się przydać do uszycia czegoś,
co by pasowało do dusika, który
uszyję z tamtej fioletowej falbanki.
 
- Materiał w zebrę
Chicken od razu go sobie zarezerwowała.
Chyba uszyję z tego jakiś top
lub t-shirt dla niej.
 
- Materiał w panterkę
A z tego może szorty do kompletu z topem?
 
Mam dla Was informację i pytanie.
To może najpierw informacja.
 
Nie dostałam jeszcze żadnego zgłoszenia do konkursu.
Jestem pewna, że dostanę przynajmniej jedno zgłoszenie (dostałam obietnicę).
A więc przedłużam czas wysyłania prac do końca maja.
 
A teraz pytanie:
Czy tylko ja się cieszę,
że to koniec notki? :D
 
 
~ Pisała Robotica Freaky

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz