niedziela, 13 kwietnia 2014

Nowy wygląd bloga

Cześć!
W końcu zrobiłam nagłówek na bloga
i sądzę, że wyszło całkiem nieźle,
jak na pierwszy raz.
Wiem, że urządziłam konkurs,
w którym nagrodą jest umieszczenie
zwycięskiego zdjęcia na nagłówku bloga,
ale póki co nikt mi nie wysłał zgłoszenia,
więc wątpię czy coś z tego wyjdzie ;(
Ale nie tracę nadziei, może ktoś się jeszcze zgłosi :)
Na razie wygląda to tak ( ,:
Miniaturowe artykuły papiernicze
pożyczone od koleżanki,
specjalnie na potrzeby nagłówka :)
 
 
~Pisała Robotica Freaky


2 komentarze:

  1. Fajowe zdjęcie w nagłówku :) Moim zdaniem powinno tam zostać !!! Ja z przyjemnoscia wyślę Ci zdjęcie wiosenne ale bez umieszczania go w nagłówku ;) Po prostu dla twojej przyjemności :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę się podoba? Kiedy je umieszczałam nie byłam pewna czy jest ładne, ale jak widać się myliłam!

      Usuń