środa, 30 kwietnia 2014

Novi Stars Ina Ferna

Wczoraj do mojego lalkowego grona
dołączyła pierwsza moja lalka z serii Novi Stars,
a jest nią
Ina Ferna
 
Ciekawe, ta lalka nosi moje ulubione imię :D
 
Bardzo podoba mi się to,
że lalka ma ,,szklane" oczy.
To już moja czwarta panienka,
która ma tego rodzaju oczka :3
Przy lewym oku ma zdartą farbę.
Jest to dosyć zauważalne,
jednak da się przeżyć.
 
Butki są śliczne!
Jak ja lubię srebrny kolor :)
 
Spódniczka jest świetnie wykonana.
Jestem pod sporym wrażeniem!
 
Słodkie zdjątko :3
Ina ma wyrzeźbiony ognisty kostium.
Szkoda, że nie jest
uszyty ;(
 
Ognista korona się świeci *0*
 
A tutaj już z moją gromadą :)
 
 
~ Pisała Robotica Freaky
 
 
 


3 komentarze:

  1. Nie mam pojęcia co to za lalka, ale jest na prawdę piękna. Ładnie jej z tymi szklanymi oczkami *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ona urocza! Gratuluję. Bardzo podoba mi się ta jej ognista kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ishtar, Jill, niestety była tylko jedna ;(
    Są jeszcze cyklopki z tej serii w TKmaxsie.

    OdpowiedzUsuń