poniedziałek, 31 marca 2014

Honey Swamp

Wczoraj do mojej monsterkowej kolekcji dołączyła córka potwora z bagien
o imieniu
Honey Swamp
Lalka pochodzi z nowego filmu MH pt. ,,Frights, camera, action!",
czyli w tłumaczeniu ,,Strach, kamera akcja!".
 

 
A więc zacznę od opisu pudełka.
 

 
Ogólnie pudełko jest bardzo ładne i dopracowane.

 
W lewym górnym rogu znajduje się
obrazek przedstawiający okładkę filmu.
Obok obrazka widnieje napis
,,DVD 2014".

 
W prawym dolnym rogu znajduje się
filmowa wersja Honey.
Ja jednak zdecydowanie wolę ją
jako lalkę.

 
Na dole po środku
jest napis z tytułem filmu,
imieniem lalki i miejscem z którego
owa postać pochodzi.

 
Z tyłu znów pojawia się art Honey,
który nie za bardzo przypadł
mi do gustu.
Na pudełku jest napisane:
,, Minęło już przeszło 400 lat, odkąd ostatnia Wampi-Królowa uciekła, rezygnując z rządzenia Wampi-Królestwem. Teraz Draculaura została ogłoszona nową następczynią wampirzego tronu. Pytanie tylko, czy jest ona prawdziwą królową, czy na tronie będzie jedynie pełnić zastępstwo? Potworki będą musiały na jakiś czas opuścić scenę strachu i wyruszyć do Londstarchu, Nowego Upioranu i wreszcie Hollyduch, aby odnaleźć prawdziwą gwiazdę i przekonać się, jakie będzie zakończenie tej historii...". Ten opis sprawił, że jeszcze bardziej nie mogę się doczekać tego filmu!
 
To może przejdziemy już do lalki.


 
Lalka ma piękne duże zielone oczy
podkreślone niebieskim i różowym cieniem
do powiek. Honey ma długie zalotne rzęsy,
które sprawiają, że jej wzrok jest jeszcze piękniejszy!
Dziewczyna ma fioletowo-różową lśniącą
szminkę, a usta przyozdabjają śliczne kły,
takie same jak u Venus McFlytrap :)
Dziewczyna jest jeszcze bardziej orginalna
dzięki temu, że ma afro *0*
 
Córka potwora z bagien nosi bardzo odpowiednie
dla siebie buty. Bo co pasuje bardziej do niej
niż krokodyl?

 
Uwielbiam motyw róż, a Honey ma różę na swoim pasku!

Ten pasek jest śliczny!

A tak wygląda sukienka bez paska.

Powiem szczerze, że na początku myślałam,
że to spódnica i koszulka! Bardzo podoba mi się futerko
w sukience. Jest takie miękkie!

Sukienka jest zapinana z tyłu na rzep.

Niestety, guziki nie są prawdziwe ;(
Ale za tą koronkę, można to
wybaczyć :)

I znowu motyw róż! Są piękne! I te oczka *)-(*

A tak prezentuje się lalka bez ubranek.
Jak każda monsterka,
jest bardzo nieproporcjonalna- duża głowa,
strasznie chuda talia i plecy wygięte w łuk.

 
Na tym zdjęciu jeszcze tego nie widać,
ale afro jest strasznie płaskie O_o

Lalka jest pięknie przyozdobiona.


Na tych zdjęciach widać już dwie rzeczy:
płaskie afro i wygięte w łuk plecy.

Honey nosi perłową bransoletkę. Ma również
kolczyki do kompletu.

I jeszcze takie zdjątko xD
 

Honey nosi również kapelusz.
 
Do lalki została również dołączona kamera, pamiętnik i klaps.
 
~Pisała Robotica Freaky
PS: Ten blog ma już drugiego obserwatora, a jest nim Maura 361.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


7 komentarzy:

  1. Honey jest śliczna to fakt!!! Sam jej koloryt ogromnie mi się podoba a włosy to już odrębna historia :)

    fajnie opisalas opakowanie... Moje kartony z szybkością światła lądują w koszu ...nawet nie zdążyłam się mu bliżej przyjrzeć ;) Mnie z tej serii najbardziej spodobały się trzy lalki: właśnie Honey,Clawdia i Viperine,ktore od razu znalazły się w mojej kolekcji ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam zamiar kupić Viperine :)

      Usuń
  2. Och nie... Narobiłaś mi apetytu na kolejna monsterkę...Bardzo nie ładnie tak kusić ludzi ^^;) Jej kolorystyka i afro bardzo mi się podobają.

    Czy mogłabyś usunąć numeryczną weryfikację przy dodawaniu postów? Przyznam że jest troszkę irytująca, bo wydaje mi się że dodałam post, i zamykam okno, a potem się okazuje, że jednak nie bo wyskoczyła weryfikacja, a ja zapomniałam, że takowa jest i komentarz się nie dodaje.

    Pozdrawiam serdecznie
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ale ja nic nie ustawiałam.

      Usuń
    3. Weryfikacje trzeba usunąć w ustawieniach bloga ;)

      Usuń
  3. Aha. Kiedy znajdę chwilę to ustawię, bo póki co odpisuję z telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń