sobota, 29 marca 2014

1 obserwator!

Ten blog ma już pierwszego obserwatora, a jest nim
z bloga
Z tej też okazji mam dla Was konkurs!
1 obserwator!
(Sukienka dotarła do mnie razem z Kruszynką.)
Konkurs polega na zrobieniu wiosennego zdjęcia
swojej lalce.
 
Zasady konkursu:
  1. Wyświetlić link do konkursu na swoim blogu (nie musi być w poście, może być w pasku bocznym.)
  2. Podpisać się nickiem, który mam napisać na dyplomie.
  3. Nie wysyłać prac po terminie.
Prace wysyłajcie na ten adres: beser.wercat@gmail.com
Termin wysyłania prac trwa do 22.04.14 r.
Wyniki najprawdopodobniej
ukażą się 26.04.14 r.
 
Nagrody:
Wyróżnienie
Pokazanie pracy na blogu.
3 miejsce
Pokazanie pracy na blogu,
dyplom.
2 miejsce
Pokazanie pracy na blogu,
dyplom,
 zdjęcie w pasku bocznym
do następnego konkursu.
1 miejsce
Pokazanie pracy na blogu,
dyplom,
zwycięskie zdjęcie na nagłówku bloga.
 
Zapraszam do udziału!

 
~Pisała Robotica Freaky 
 


2 komentarze:

  1. O proszę nawet nie wiedziałam ze zainspirowałam kogoś do zrobienia konkursu :) Ogromnie mi milo :*

    U nas nie ma słonka ani cudnej wiosennej pogody na robienie wiosennych zdjęć ale jeśli zrobi sie ładnie prze upływem terminu wysyłki to coś podeśle ;) Pozdrawiam Urszula

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być poprostu w wiosennym klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń