sobota, 3 sierpnia 2013

Nowe ubieranki na starsue.net

Cześć! Na starsue.net pojawiły się nowe ubieranki. Oto one:

-ubieranka Huntera Huntsmana z EAH



Mnie ta ubieranka niezbyt się podoba. Piosenka w tle to ,,Best Song Ever'' zespołu One Direction. Nie lubię tego zespołu, ani tej piosenki.

A tak ja go ubrałam:



 
Postanowiłam go ubrać nieco delikatniej.
Ubranie: Biała koszulka, dżinsowa kamizelka i rybaczki czyli strój idealny nad jezioro.
Dodatki: Niebieskie trampki, granatowa torba i bransoletka z ćwiekami czyli mój gust ;) 

-Ubieranka Cerise Hood z EAH



 
Podoba mi się ta ubieranka.  Piosenki w tle nie rozpoznaję, ale możliwe, że to piosenka EAH.
 
A tak ja ją ubrałam:
 


 
Cerise ubrałam bardziej gotycko.
Ubranie: Krwisto-czerwony top z obrożą i dużym dekoltem, krwisto-czerwono-biała spódnica czyli typowy gotyk.
Dodatki: Czarne rajstopy z szarymi wzorami i ciężkie brązowe kozaki czyli nietypowe zestawienie.
 
-Ubieranka Catty Noir
 



Podoba mi się ta ubieranka. Piosenka w tle to (chyba) nowa piosenka MH, ale nie jestem pewna.

A tak ja ją ubrałam:



 
Ubrałam Catty bardziej w stylu pop.
Ubrania: Zielony biustonosz, częściowo zakryty czarną chustą i żółto-czarno-różowo-niebieska spódnica czyli letnia kreacja.
Dodatki: Srebrne kozaki na koturnach, różowy mikrofon, różowe kolczyki, różowe bransoletki i różowa kokardka na ogon czyli styl a'la diva.
 
Tutaj linki:
 
 
Podobają wam się te ubieranki?
 


 
 
 
 

 
 
 
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz