sobota, 11 maja 2013

Opis Głowenii Krewnickiej

Na wiki monster high pojawił się opis Głowenii Krewnickiej.

Wiek Wystarczająco stara, by być twoją babcią, wystarczająco młoda, żeby być twoją siostrą.
Zabójczy Styl Sable cape, bluzki z wysokim kołnierzem, buty jeździeckie, kij i książki o gramatyce.
Dziwaczna wada Damy nie mówią o takich rzeczach publicznie. Jest to niestosowne. Choć muszę przyznać, że czasami moja głowa i ciało znajdują się w różnych miejscach.
Zwierzę Koszmar jest moim koniem i stałą kompanią. Chociaż jej nerwowe zachowanie przeczy jej zastraszającemu imieniu, jest prawie zawsze gotowa do przybycia w każdej sytuacji, zaraz po zawołaniu... prawie.
Ulubione zajęcie Kocham łączyć potwory z różnych kultur i środowisk i oglądać, gdy odkrywają, że ich podobieństwa znacznie przewyższają ich różnice.
Najbardziej irytująca rzecz Młode potwory twierdzące, że nie mają niczego do nauczenia się. To jest niesmaczne, aby taki wąski umysł był w młodych.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny Dlaczego nie zapytacie, którego z moich studentów kocham najbardziej?
Najmniej lubiany przedmiot szkolny Nie każ mi przynosić mojego kija.
Ulubiony kolor Preferuję ciemno niebieski, ale mój prawdziwie ulubiony kolor to kolor wiedzy.
Ulubione jedzenie Świeże bułeczki z marmoladą i kubkiem herbaty. Zachwycające.
Przyjaciele Jestem zadowolona z własnego towarzystwa i dobrej książki.
Dolldiaryicon

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lubicie tę postać?
 
 
 
 
 

 


 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz