piątek, 31 maja 2013

Ever After High

Cześć! Jak pewnie już wiecie, Mattel podpisał kontrakt z Garett'em Sander.  Umowę podpisano na pięć lat w 2009 roku, czyli możliwe, że MH skończy się w 2014. Przez ten rok zrealizują wszystkie plany, serie i filmy.
Dobrze, więc przejdźmy do Ever After High. Okazuje się, że zaplanowano tą szkołę już rok temu. Strona tej serii, odcinki, zdjęcia... to wszystko było już gotowe.


Powyżej przedstawiłam dwie postacie, koło których wszystko się kręci. Apple jest córką królewny Śnieżki, która jest najbardziej lubianą dziewczyną w szkole. Raven z kolei jest, osobą której wszyscy się boją. Mi się te postacie bardzo podobają, zwłaszcza Raven.
 
 
Kolejne dwie postacie. Drugą z nich nawet polubiłam. Pewnie dlatego, że gdy byłam młodsza, bardzo lubiłam ,,Alicję w Krainie Czarów''. Pierwsza z nich jest modową maniaczką tak samo, jak nasza Clawdeen. Madeline, o której już wcześniej wspomniałam, jest ubrana bardzo kolorowo.
 



Mi się one bardzo podobają.
 
 
Co o nich myślicie?
 
 

 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz