sobota, 9 lutego 2013

Lalki

Cześć! Pojawiły się oficjalne pozy niektórych lalek:



Toralei i bliźniaczki jako potworniarki prezentują się bardzo dobrze, ale i tak nie zamierzam ich kupić. Według mnie najlepiej prezentuje się Meowlody.


Jak dla mnie najlepiej wyszła Frankie. Nie podoba mi się makijaż Deenie i fryzura Lali.



Gigi la Genio wyszła tutaj bardzo ładnie. Kiedy będzie w sklepach napewno ją kupię.




O Twyli Tharp mam takie samo zdanie, co o GiGi.



Lagoona nadal mi się nie podoba. Ma jakby ,,bibułowe'' włosy, gogle różnią się tylko kolorem od tych z Abbey Fashion Club, a makijaż mi się poprostu nie podoba.


Howleen chyba znowu pożyczyła coś od siostry: ma torebkę różniącą się tylko kolorem od Clawdeen Basic, a ubranie do Clawdeen School Out.


Plus


Nowe laboratorium? Służy chyba do farbowania włosów lalkom... Ale w każdym razie ta lalka jest bardzo ładna.


Pisała Robotica Freaky





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz